Gå til innhold

Emmaljunga city cross

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat vært å henta min faktisk..! Selve vogna koster 4795, City bagen koster 1695..

Skrevet

Såg den på tillbud i Karlstad på www.kopbarnvagn.se för cirka 4400kr (svenska)

Super service i butiken

Skrevet

Hei Vibeke,

Er vogna fin? Så du hadde skrevet inne på 2.tri om at dere skulle hente den i dag. Jeg har så og si bestemt meg for denne, men har ikke vært og sett på den i butikken enda. Har også tenkt på jungle pink som du, den så så fiiiin ut! :) Men er vogna lav i forhold til de andre emmaljunga-vognene? Sambo er nemlig ganske høy, så er viktig å kjøpe en vogn som han også kan trives med å trille. :))

Skrevet

Mannen min er 193 cm, og han har ingen problemer med å trille... =)

Vogna er superfin.. jeg er strålende fornøyd! Den er lett, med stor bag, ikke noen vanskelige funksjoner..

Nå må jeg bare vente til lillemor vil ut så hun kan få ligge oppi=)

Lykke til med vognvalg!

Skrevet

Hei. Som jeg nettopp skrev i et annet innlegg: vi kjøpte nettopp denne hos Katti's i Strømstad. Betalte 6590 svenske for City Cross + City Bag + exclusive fottrekk (til sportsdelen) + stellevesken. Hos Rudo (i Oslo) tror jeg det var ca 6500 norske for bare City Cross + City Bag. Fikk ikke konkret pris på fottrekket og stelleveska der, men vil tro de koster ca 7-800,- tilsammen? Med kursen for svenske kom vogna vår på rett under 6000,- norske kroner.

Skrevet

Vurderer denne vogna sterkt!!! men er ikke bagen litt liten?! er det plass til saueskinns pose?! det står mellom den og edge duo, synes edge duo er litt i tyngste laget så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...