Gå til innhold

I dag har jeg fått beskjed om første IVF forsøk!

Anbefalte innlegg

Vi skal til Trondheim å lage baby i uke 8!

Det er helt utrolig, tenk det. Håper inderlig vi ikke må gå gjennom masse hormoner og styr uten at det klaffer.

Snakket med en kjempehyggelig dame på telefonen som sender en pakke med "medusiner" i posten rundt nyttår.

Begynte å stortute da jeg hadde lagt på, og måtte hente meg inn litt før jeg gikk ut av kontoret.. Sendte sms til mannen at han må rydde kalendern, vi skal lage baby i uke 8.. Fikk bare tilbake --- Juble!---

: )

For en rar dag på jobb, får ikke gjort noe annet enn å tenke...

Dette MÅ bare lykkes nå!

Fortsetter under...

JIPPI! Så herlig at det endelig skjer noe da!!!!!

Godt å ha en dato og jobbe imot også da! Livet blir nok litt lysere en stund for dere nå skal du se!

Ønsker deg masse lykke til Flippa:)

Stoooor klem fra meg!

Hei hei,

så kjekt! Jeg og min samboer skal ha vårt første IVF forsøk i uke 7:) Så da er vi ganske likt vi da:) Forhåpentligvis novemberbabyer på oss! Det blir spennende! Masse lykke til!

Åååh, så fine hilsener jeg har fått. Tusen takk jenter, dere er og blir herlige å ha.

"Vil så gjerne" - jeg skal gå med en nellik i håret, så kan du nappe meg i armen når vi møtes på St. Olavs :)

Så fint at vi er flere "kjente" som skal gå gjennom det samme om kort tid, da har man jo noen å dele erfaringene med. Det er så kjempebetryggende å tenke på. Don`t leave me, jeg syns det er litt skummelt også... Sprøyter og sykehus og sånn blir jeg ganske liten og redd og kvalm av... Frytelige pinglete på sånn.. Er så glad mannen min er en tøffing, han kan se live-operasjoner på Discovery mens han momser ostepop..

Ja, ja man stålsetter seg vel også blir man tøffere etterhvert sikkert... Må jo bare..

Barna mine skal sannelig få vite hva mamma gikk gjennom for dem :)

Annonse

Krysser fingre og tær; dere begynner kanskje ganske snart med medisinene da?

Det ville vært spennende å følge hverandre, er selv veldig spent på hvordan man takler medisineringen... :) overgangsalder og sprøyter og alt det der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...