Gå til innhold

Lene 1984

Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du!

Så det hjalp litt med paracet og hvile i går. Men jeg lurer på hvordan det går med deg i dag jeg da? Er du litt bedre i dag eller? Har du vært hos legen igjen i dag? Hva sa h*n?

Håper det går bedre med deg nå i alle fall og at det i så fall er noe som går over igjen:)

Stooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..:)

Så hyggelig at du spørr..:)

Går mye bedre i dag, men fikk beskjed av lege å hvile denne uken så er hjemme fra jobb. Selv om det ikke er full avslapning med en 2åring i huset. Hehe.. (har ikke samvittighet til å levere han i barnehagen når jeg er hjemme)

Skal til legen igjen i morgen. Da måtte jeg ha med urinprøve, om han kunne finne ut noe der.

Ellers kunne det være at jeg reagert på noe på jobben. Jobbet nede i maskinen på en båt, og det var mye diesellukt og sveiserøyk...:(

Så fikk beskjed om å ikke ta sånne jobber lenger.

Så da blir det nok å installere hus et par mnd..

Skrevet

så godt å høre at det er bedre med deg:) Diesellukt er vel ikke beste lukten å gå i hele dagen kanskje..... Hør på legens råd der.

Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet fordi om du leverer gutten i barnehagen når du er hjemme. Du er jo sykemeldt og har fått beskjed om å ta det med ro, og det er jo lettest når han er på barnehagen...

Men men... jeg skjønner deg også:)

Da håper jeg at disse hodeverkene med spying holder seg langt borte fra oss resten av svangerskapet i alle fall:)

Klem

Skrevet

Ja får håpe vi holder oss friske fra nå av..:)

Tror ikke det var så spennende for minsten å være hjemme med en sjuk mamma i går, for med en gang han vaknet i dag så ville han i barnehagen.. hehe..

Så i dag har jeg vasket litt hus og ellers bare slappet av og sitt på såpeserier på tv..:)

Skrevet

he he. da droppet du ham vel i barnehagen med GOD samvittighet da tenker jeg:) Nå må du ikke overanstrenge deg i dag nå da. Det er ikek tull når legen sier at du må ta det med ro vettu:)

Du høres mye bedre ut nå i alle fall:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...