Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hei du! Så det hjalp litt med paracet og hvile i går. Men jeg lurer på hvordan det går med deg i dag jeg da? Er du litt bedre i dag eller? Har du vært hos legen igjen i dag? Hva sa h*n? Håper det går bedre med deg nå i alle fall og at det i så fall er noe som går over igjen:) Stooor klem
lene1984 Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Hei.. Så hyggelig at du spørr.. Går mye bedre i dag, men fikk beskjed av lege å hvile denne uken så er hjemme fra jobb. Selv om det ikke er full avslapning med en 2åring i huset. Hehe.. (har ikke samvittighet til å levere han i barnehagen når jeg er hjemme) Skal til legen igjen i morgen. Da måtte jeg ha med urinprøve, om han kunne finne ut noe der. Ellers kunne det være at jeg reagert på noe på jobben. Jobbet nede i maskinen på en båt, og det var mye diesellukt og sveiserøyk... Så fikk beskjed om å ikke ta sånne jobber lenger. Så da blir det nok å installere hus et par mnd..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 så godt å høre at det er bedre med deg:) Diesellukt er vel ikke beste lukten å gå i hele dagen kanskje..... Hør på legens råd der. Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet fordi om du leverer gutten i barnehagen når du er hjemme. Du er jo sykemeldt og har fått beskjed om å ta det med ro, og det er jo lettest når han er på barnehagen... Men men... jeg skjønner deg også Da håper jeg at disse hodeverkene med spying holder seg langt borte fra oss resten av svangerskapet i alle fall:) Klem
lene1984 Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Ja får håpe vi holder oss friske fra nå av.. Tror ikke det var så spennende for minsten å være hjemme med en sjuk mamma i går, for med en gang han vaknet i dag så ville han i barnehagen.. hehe.. Så i dag har jeg vasket litt hus og ellers bare slappet av og sitt på såpeserier på tv..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 he he. da droppet du ham vel i barnehagen med GOD samvittighet da tenker jeg:) Nå må du ikke overanstrenge deg i dag nå da. Det er ikek tull når legen sier at du må ta det med ro vettu:) Du høres mye bedre ut nå i alle fall:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå