Gå til innhold

hjemmebesøk av helsesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skjer egentlig på et slikt besøk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

e d vanlig at dæm kommer på hjemmebesøk????

Skrevet

Det er vel litt opp til dere selv hva dere vil med et slikt hjemmebesøk. Vi hadde det og syns det var veldig greit. Det er jo litt lettere å spørre om ting man lurer på når man er hjemme hos seg selv, feks med stell av babyen og slikt. Vi pratet bare løst og fast og fikk en del info-materiell fra henne. Av og til har de med vekt slik at man kan sjekke det.

Skrevet

Det er ikke obligatorisk med hjemmebesøk nei, det kan man velge selv.

Skrevet

Man prater sammen og kan spørre om det man måtte lure på etter at man kommer hjem fra sykehuset. Dersom du ønsker det har de og med vekt slik at du kan veie gullet. Jeg syntes det var koselig å ha besøk av helsesøster, ble litt bedre kjent enn om man bare treffer henne på helsestasjonen synes jeg.

Skrevet

Då eg fekk besøk snakka vi masse om forskjellig som eg lurte på, ho spurte om alt gjekk greitt ang amming, soving o.l

Og så fekk eg masse info om helsestasjonen og brosjyrer om alt mulig. Veldig greitt å kunne sitte heime å snakke sidan eg lurte på omtrent alt mulig (1. gangs ;o) )

Skrevet

takk for svar

et spm til...skal jeg srevere noe...kaffe og slikt...

Skrevet

Jeg syns også det var hyggelig med hjemmebesøk av helsesøster. De er mest opptatt av å gi bort masse info brosjyrer og booke timer til babyen på helsestasjonen. Ellers har du jo mulighet til å stille spm.

Du trenger ikke servere noe. Hun takket omsider ja til en kaffekopp og en ballerina muffin og det er jo ikke allverden:-)

Skrevet

Min helsesøsterkom ikke på hjemmebesøk. Tok heller den ifoen på hs da vi var der. Syntes egentlig det var leitt dumt jeg.. men men. Vi fikk hvertfall veid henne i samme slengen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...