Gå til innhold

dyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer aldri å knytte meg til dyr... er det vanlig? kjenner ikke noe som helst.. Har hatt kattunge i 2 mnd. men kjenner bare at jeg vil gi den bort.. samboeren min ellllllllllsker dyr.. :( huff hormon preik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke unormalt ihvertfall. Og hvis du ikke har vært vant med å omgås dyr, så er det vel heller ikke så rart. Tror det er vanskelig å knytte seg til et dyr hvis man ikke ønsker å ha det i utgangspunktet.

Skrevet

Dette kan jo endre seg enda, hvis du koser masse med katten og leker, så tror jeg etterhert at det kanskje vil komme. Man vil jo etterhvert som man blir kjent med et dyr se hvilken personlighet det har, men det forutsetter jo at man ønsker å gjøre en insats for å se det. Hvis du allerede har bestemt deg for at du ikke liker dyr, så kommer du ikke til å gjøre det heller. Handler ofte om innstilling, slik det gjør med det meste annet også. Men noen liker bare ikke dyr og det er ikke unormalt det heller. Prøv deg frem, hvis du får god kontakt med katten vil du få veldig mye glede av den :o) Prøv og ikke gi det helt opp.

Skrevet

Jeg kan ikke fordra katter, men mannen min elsker katter! Jeg får alle tagger ut bare jeg ser en katt, men når det gjelder hunder så er det noe helt annet! De store hundene liker jeg kjempegodt, men disse små som er på størrelse med en katt og slikt, kan jeg ikke fordra! Problemet mitt er at alle dyrene av en aller måte bare MÅÅÅÅ like meg, selv om jeg ikke liker dem! Derfor holder jeg meg stort sett til hybelkaninene mine, for vi lar hverandre i fred! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...