Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Lurer veldig på om jeg skal kjøpe denne og lurer på om dere som har den er fornøyd?
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har den.. men har jo ikke akkurat fått trilla tur med baby enda da.. hehe.. Men jeg syns den er utrolig hendig. Bagen vipper du lett av og på, den er veldig lett..
emmi - 15.03.08 Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Vi har også kjøpt denne, men har ikke fått prøvd den enda (termin i jan). Valgte den pga at den var lettere og litt mindre enn duo edge som vi egentlig hadde bestemt oss for. Enig med det hun andre skriver. Lett å ta av og på bagen, mange fine farger å velge mellom. Vi valgte svart+turkis på bagen og svart+ sand på sportsdelen. Kult å kunne velge forskjellig, da det ikke er noen del som flyttes over på denne vogna. Ikke mulig å snu håndtaket for å endre kjøreretning, men fant ut at vi kan godt leve med det. Kan jo snu sportsdelen når/hvis det blir aktuelt. Vekten på hele vogna var den viktigste grunnen for oss, og at bagen er endel lettere å bære inn i huset. Med januarbaby trenger vi ikke den aller største bagen.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Vi er veldig fornøyde! Spesielt pga vekten, at den er liten OG stabil, og selvsagt god å trille (av og til er jo svingbare forhjul genialt for mor, men med lav vekt har det ikke vært noe problem å vippe litt iblant). Vi brukte City Bag'en til prinsen var seks og en halv måned. Stor handlekurv under liten vogn er også verdsatt av oss! Nå ser jeg også at sportsvognsdelen er svært lun og god-men samtidig nett. Regntrekket er ikke akkurat det beste, men det kan byttes ut.
Novembergutt<3 Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har ikke kjøpt vognen, er bare på jakt. Bruker dere soft eller hardbag? Jeg venter mai baby, og tror da kanskje softbag er best? (har ingen erfaring) MEN, når jeg var i butikken så hun som jobba der dumt på meg når jeg sa jeg ville ha denne i stedet for duo edge.. Hun sa det nesten var ingen andre som gjorde det valget. "Alle" kjøpte duo edge sa hun.. Utrolig hvor mye "makt" de som jobber i slike butikker har. Etter det ble jeg skikkelig usikker igjen...
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 hun ville kanskje bare gjerne selge edgen på grunn av den er dyrere?
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Vi har gått for city cross, skal hente den neste uke, men valget falt på denne siden den var så lett som den var og det at man ikke er nødt å ha samme farge på bag og sportsdel. Syns dette var den fineste vogna, og valget var lett siden jeg ikke ville ha en stor tung klumpete vogn Kan si at dama i butikken jeg lkjpøte vogna trodde på at city cross med tiden kom til å bli den mest populære emmaljunga vogna pga. de valg mulighetene man har og fordi den er veldig lett:) (Var ikke noe som påvirket vårt valg siden jeg egentlig var bestemt på at det var denne jeg ville ha ) Selv om bagen ser veldig liten ut så er madrassen i denne nesten like stor som i de andre emmaljunga vognene:) Er bare å teste selv
Fikk maibaby06 Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 jeg har city cross-vognen og er kjempefornøyd!! Har en vogn med svingbart hjul fra før, men ville ha en mer stabil nå mot vinteren, pluss at jeg går endel på grusveier. Var veldig fornøyd med svingbare hjul, så var litt spent på hvordan det skulle gå nå fordi jeg har lest her at har du først hatt det bytter man aldri tilbake til 4 faste hjul. Må si at city cross er super!!! Det er lett å trille og de store hjulene triller lett over grus og stein samt fortauskanter i byen:-) Ungen ligger lunt og fint, og man kan stille inn fjæringen basert på hvilket underlag man går på, så de ligger behagelig i alt slagt terreng. Jeg har en softbag i vognen, funker fint det. Den kostet 4795 kr.
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #10 Skrevet 6. desember 2006 Så den vil ikke riste mer enn en vogn med lufthjul på grus altså? Så bra da, dette var jeg nemlig litt redd for.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Vi har City Bag, da vi ikke ville "drasse" på sportsdelen hele tiden. En super lett løsning, og veldig greit inn og ut av små biler.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Punkteringsfrie dekk er veldig greit!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 Takk for mange svar, tror jeg kommer til å kjøpe denne jeg ), hadde med samboer å så på den i dag og han likte den like godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå