term020107 Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hei Hei. ser du er fra drammen og har temin 1.1. skal du føde på drammen du også? Jeg har temin 2.1 så kanskje vi ses der... hvor gammel er du og er det din første?
xenapus Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Heia.. melder meg på denne.... Bor i Mjøndalen da, men har termin 010107
term020107 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Hei Hei xenapus. Jeg bor i Hokksund jeg da og venter min første baby... Har du flere eller er det din første også? Hvor gammel er du og vet du hva det blir, gutt/jente? Skal du også føde på drammen? Var der i går på fødselforbredende samtale med jordmor. det var egentlig ganske ålreit, i hvertfall for samboer som gruer seg veldig:) stakkar...
xenapus Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Heia Dette er vår første (og eneste)... hehe jeg er 31 og vi venter en gutt. Satser på at det blir gutt osgå ellers så må hun sove i en veldig blå seng.... kan vel kanskje male noen rosa blomster ¨på den da :-) Vi var på samtale den 2911 og da var det faktisk ingen fødestuer ledige, alle 5 var opptatt... Vi hørte ei som fødte stakkar, hun hørtes ut som en bilalarm! Uff... Jeg gruer meg veldig, men det er vel ingen vei tilbake :-) du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå