Gå til innhold

Blødning fra uke 5


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blødd i 3 uker nå, varierer litt i mengde og brun/rød blød. Vært på UL og så hjerte banke :-) Legen sa at morkaken hadde festet seg litt langt ned, og dette kunne gi blød. Er det andre som har opplevd dette? Evt hvor lenge varte blød.? Forsto det som at den vil trekke seg opp etterhvert hvis det går bra, men er så forferdelig ventetid med så mye usikkerhet. Følelsene svinger fra at jeg tror jeg mister til at jeg får troen på at den lille skal klare seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg hadde småblødninger gjennom nesten hele svangerskapet sist jeg var gravid. Det var slitsomt, for jeg var stadig redd for at noe var galt, men jeg ble godt fulgt opp med mange ekstra UL for å forsikre om at alt var bra. De fant aldri helt ut av hvorfor jeg blødde, men jeg hadde også lavtliggende morkake. Men, blødningene til tross, alt gikk bra og jeg fødte til termin ei fantastisk jente. Håper du slipper å blø gjennom hele svangerskapet slik som meg og at det går bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faktisk mulig at morkaka ligger sånn at du blør litt gjennom hele svangerskapet..

og da er det ikke noe farlig i det.

 

Legen min sa at dette hendte flere kvinner, og de fødte flotte, friske barn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for oppmuntring! Krysser fingrene og håper det går bra! Godt å høre om andre som har opplevd det og føder velskapte barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...