Gå til innhold

Da har jeg blitt strippet...

Anbefalte innlegg

Jordmor i dag, forhåpentlig for siste gang! :) Er 2 dager på overtid, hadde 1-2 cm åpning så hun strippet meg. Blør en del nå og det murrer kraftig. Ble advart om at jeg kunne få en del masrier og det er jo ikke sikkert jeg går i fødsel. Men hun anbefalte å ha sex i kveld, det kunne få fortgang i sakene! ;) Er uansett bestilt overtidskontroll neste uke, i tilfelle... Men tror og håper han kommer før! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7352055-da-har-jeg-blitt-strippet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, håper det! :)

Var på helsestasjonen ja. Tror det er vanlig å sjekke åpning når en er på overtid, men er ikke sikker.. Jeg spurte om hun kunne sjekke og da spurte hun om jeg evt ville bli strippet om jeg hadde åpning. Jepp, DET ville jeg! Så nå får vi se da... Prøver å ikke tenke for mye at noe skal skje, slik at jeg ikke blir skuffet... Hun tøyet meg maksimalt som hun sa, så dette er spennende. :)

Annonse

Godt var det jo ikke men hadde trodd det skulle være mye verre etter alle skrekk historiene en har lest her inne på bim... :)

Jordmor spurte flere ganger om hun skulle stoppe (jeg sa ikke en lyd, bare konsentrerte meg om å puste) men ikke pokker om jeg ville hun skulle stoppe, hehe ! Så hun fortsatte. Etterpå sa hun: du tåler jamen en del. Flirer. Tar jo ikke så langt tid så de smertene bør de fleste tåle. Fødselen blir nok verre gitt! ;)

HMM, misunnelig nå! Jeg ble sjekket for modning i dag, (på Riksen) og legen kunne ikke kjenne mye modning... jeg er 3 dager over termin, og har hatt/har mensmurringer og tegningsblødninger..så ble litt skuffa kan du si... syns det legen gjorde var vondt, og nå har jeg menssmerter....fikk beskjed om å hoppe i køyet vi oxo =) så får vi se... Skal til ny kontroll på helsestasjon på fredag, så skal høre m jordmor om hun kan sjekke meg da.... Lykke til da bekkeblom =)

Jeg var på kontroll i dag jeg også, 4 dager på overtid, men jeg spurte ikke om verken modning eller stripping. Håper i det lengste at hun kommer uten hjelp, og jeg fant ut at dersom legen hadde sagt at jeg ikke var moden i dag ville hele verden min falt i grus, så jeg venter i spenning til ny kontroll fredag. Men føder HI etter stripping skal jeg kaste meg på telefonen til jordmor og få fart på sakene!

Annonse

Hehe, Ulvepus, får håpe det blir slik for meg også! Samboer måtte stikke ut en tur igjen så vi har ikke fått tatt en runde under dynene ennå, men snart er han hjemme! ;) Var uansett greit å vente til blødningen avtok, det har den nå. MYE mens murringer, mer enn før. Prøver å ikke ha forhåpninger, men pokker ikke lett. Har uansett planlagt dagen i morgen med lefse og risbolle laging, hehe. Så får vi se... Skal holde dere bimmere oppdatert. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...