Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Til dere som har barn over 1 år + Hvor mye la dere på dere i graviditeten, og hvor mye henger igjen etter et år ? Har hørt mange si at det meste blir borte i løpet av et år, hvordan ligger det an for dere ? Hilsen en med en datter på 3 mnd som lurer på om disse 14 kg noen ganger kommer til å gå vekk :'(
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 vekttap etter fødtselen varierer veldig fra person til person. Både etter mitt første og andre barn forsvant de ekstra kg som jeg hadde kjempefort men det stoppet ikke der. kiloene raste av så lenge jeg ammet og jeg ble ganske mager til slutt. Da barn nr tre kom forventet jeg nesten at det samme skulle skje, men de seks- sju siste kg satt fast på rumpa mi. Så dem måtte jeg jobbe for å bli kvitt. Med en datter på tre mnd skal du ikke stresse. da blir hverdagen bare kip. Gå turer hver dag. Dropp store doser sukker og spis akkurat passe så går det sakte men sikkert vekk
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Jeg la på meg 18kg når jeg gikk gravid med Kaisa for 2 år siden... Gikk ned 12 av dem før jeg ble gravid igjen når hun var 1år og 2mndr... Nå fikk jeg nr to for 3 uker siden.. gikk opp 17kg med han, og hadde gått ned 14 av de når det hadde gått ei uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå