Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Til dere som har barn over 1 år + Hvor mye la dere på dere i graviditeten, og hvor mye henger igjen etter et år ? Har hørt mange si at det meste blir borte i løpet av et år, hvordan ligger det an for dere ? Hilsen en med en datter på 3 mnd som lurer på om disse 14 kg noen ganger kommer til å gå vekk :'(
Salat Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 La på meg 19 kg i svangerskapet. Etter bare 6 uker var 15 borte. Etter et år var 16 borte. De tre siste har jeg beholdt, men det gjør ingenting. Jeg tror ikke de siste kiloene dine bare forsvinner sånn uten videre. Du må nok bare trene+spise sundt og håpe på det beste!
Salat Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Åja, datteren din var bare 3mnd ja. LOL. Da forsvinner det nok mer av seg selv.
Snupi♥ Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Veide 73 kg da jeg ble gravid, og ca 90 da jeg fødte. Gikk ned 27 kg til 63 i løpet av 2-3 mnd etter fødsel, og veier fortsatt 63 i dag 2 år ette :-) Fornøyd med d ja!
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Gikk opp ca 15 kilo under hver graviditet etter fødsel 1 og 2 tok det vel 3-5 mnd før vekta var nede i gjenn, og etter nr 3 tok det kun ca 1 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå