emmi mi Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 skulle bare en rask tur på do, hørte jeg fikk melding men måtte vaske hendene og sånn først. kom ut på stua og der ligger telefonen min på gulvet og en litt forundret valp ved siden av, tror dere ikke han hadde tatt telefonen og tygd på den slik at hele displayet var knust. uff ja ja, har forsikring men litt kjedelig siden den var ny. gå inn her for å se den lille rampetassen:-) http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/459560
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Næmmen, han var jo fryktelig fin da. Så søt at det sikkert er vanskelig å bli sint på han. Ser skikkelig viktig ut på bilde nr. 2 der hehe :-)
emmi mi Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 uff ja, det er ikke lett og bli sint når han sitter og ser på meg med store mørke øyne og liksom sier" jeg har ikke spist på telefonen, den bare lå der!
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Så søøøt Telefonen går vel inn under "svinn". Du får jo igjen på forsikringa, bra det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå