Gå til innhold

Denne gangen skal jeg gjøre hva jeg kan for å få en jente!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Planlegger ny graviditet, og ønsket om en jente er stort! Har drevet research på nettet en god stund, og har silt ut alt det useriøse, og står nå med en rekke tips og råd som skal følges slavisk til graviditeten sitter!

Har også vurdert behandling i Belgia, men avstår fra det pga økonomi, men hadde ellers ikke hatt morforestillinger mot å gjøre det, så ærlig er jeg!

Med 3 gutter (alldeles nydelige sjarmtroll), er det klart at en lillesøster vil gjøre familien komplett. Dette betyr ikke at gutt ikke er velkomment, han blir sikkert like nydelige som de vi har nå, men jeg er ærlig nok å innrømmer at jeg vil prøve å øke oddsene for en jente, samtidig som jeg er innstilt på en gutt til.

Hvis det klaffer, og jenta blir unnfanget, skal jeg love å gi tilbakemelding!

Fortsetter under...

Hei!

Så godt å lese at det ikke bare er meg som prøver alt for at det blir jente denne gangen!

Hvilke råd er det du har kommet fram til som skal påvirke kjønnet til at det er støs\rst sjans til at det blir jente?

Vi prøver med sex 2 - 3 dager FØR EL!

Ellers drikker jeg mye melk, og unngår mat med mye salt, og natron i!

Leste det et sted!

Ellers prøver vi med sex hver dag til 2 - 3 dager før EL!

Tar EL tester!

Er takknemlig for alle tips!

Ja, hvilke råd er det du skal følge?

Jeg prøver på nummer en, og har egentlig bare tenkt jeg skal ha en, men hvis den første blir gutt vil jeg prøve på ei jente senere. Og da er det kjekt å vite hvordan man skal gjøre det!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...