Gå til innhold

Har man alltid el i en syklus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg får vel nesten gjøre det. Har de Qr testene, men er ikke veldig fornøyd med de. Går det ikke denne pp så tror jeg at jeg skal prøve CB digital test i stedet, selv om den er mye dyrere. ER det noen som har noen tips på andre el tester av andre merker som dere er fornøyd med? Håper vi alle får en spire snart;o)

Når på dagen er det du tester? Jeg tester både morgen og kveld (blir jo rådyrt) for å være sikker på at jeg ikke går glipp av EL! Fikk positiv EL test på søndag kveld, så nå er det bare å krysse fingrene!!

Lykke til til deg også!

Annonse

Å lykke til da Barney du får kjøre på denne uken he he, tipper din bedre halvdel er fornøyd da he he--- Jeg tester stort sett bare om dagen når jeg står opp, burde jeg teste på kvelden også?

Ja, mannen min er meget fornøyd om dagen! :)

Jeg troooor egentlig at det er best å EL teste om kvelden-ettermiddag, fordi at LH begynner først å produseres om morgenen og da er det mye mere konsentrert om kvelden/ettermiddagen. Men da er det viktig at du ikke har tisset på minst 4 timer og helst ikke drukket noe, noe som ikke alltid er så lett!!

OK, det var et bra tisp, får prøve igjen i kveld jeg da, men har ikke mange testene igjen så må fordele de litt-.. Håper det klaffer for oss denne pp da :o) Du ligger du med beina høyt etter sex? Lurer på om det er noe vits jeg føler at alt renner ut igjen uansett, sorry for detaljer he he

Jeg har en pute under rompa (en ganske kompakt en), som jeg ligger med så lenge som mulig. Idag lå jeg nesten en halvtime, og ja - det rant endel ut igjen, men håper jo på at noen av gutta har kommet til der de skal! ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...