Gå til innhold

Halsbrann så tidlig?

Anbefalte innlegg

Hei jenter...

Har hatt noe halsbrann de siste dagene oxo er jeg veldig sulten om morgenen før jeg har kommet meg tur senga... Har nå hatt mange pp, så er engstelig for å ta no g. test etter så mange negative tester... Men har sånne el-tester One Step Eggløsningstester... Om søndagen var t-streken nesten like sterk som k-streken, men i går var den en del svakere... Det står et sted ute på nette at man kan ta el-test for å finne ut om man er gravid, noen som har erfaring med det?

Har en del tegn som er ganske så klare, men så kommer det pluteselig menssmerter.... I går hadde jeg sånne menssmerter som jeg pleier å ha når mensen har kommet, øverst i magen...

Lykke til til dere alle som prøver og som ønsker seg en liten stjernesol..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7351680-halsbrann-s%C3%A5-tidlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Leonberger...

Har du hund? Bare spør, siden du kaller deg leonberger...

Jeg er 4+2 idag, og jeg føler liksom at jeg også har halsbrann hele tiden. Er ikke så veldig plagsomt, så jeg tenker ikke så mye på det. Jeg er støtt sulten, men når jeg spiser, blir jeg fort mett..

EL-tester "leser" også hcg-nivået i kroppen din, så dersom du VET du har hatt EL og tar en EL-test 2 uker etter, er du gravid.

Hvordan ligger du an med IKM da?

Min EL-test ble positiv på 10dpo. Turde ikke ta G-test før dagen før IKM. Også G-testen hos legen på IKM-dagen var positiv, likeledes EL-testen jeg hadde tatt hjemme samme dag..

Sender deg litt babystøv, sånn for sikkerhetsskyld...

Klem fra...

Jeg hadde ikm forige mandag....

Halsbrannen er ikke så veldig plagsom hos meg heller... men merker den godt for å si det sånn...

Så du er gravid da.... Det er jo en strålende nyhet.....

Den el testen jeg tok i går var slett ikke pos... Men de dagen før var nokså tydelige da... Er bare så veldig redd for å få en negativ test.... Har vært borti dem en del ganger....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...