Gå til innhold

noen som ser om spira har festa seg?? :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så spent og høre hva dere sier. Kimby har lest meg og har fått svar i fra henne..hva tror du?? Er jeg gravid?? gutt eller jente..eller event.når blir jeg gravid??

7/8-75 - jeg

12/4-74 - mannen min

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok spiren har festa seg ja... visst ikke er det ikke lenge til..Fikk opp november/desember på deg... Føler det blir en jente..hin er mørk tror jeg...Kan dette stemme??

Skrevet

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik er det sant?????? nå begynner jeg og gråte altså..fikk det samme svaret i fra kimby også..om at den hadde festa seg..men jeg må ha en bekreftelse i fra flere jeg...:))

mener du at mannen min er mørk i huden?? eller at vi får en mørk jente?? skjønte ikke hva du mente jeg..

Skrevet

Hei vennen!!

Jeg tror du er gravid nå, og at det blir en liten prinsesse:-)

Ønsker deg lykke til!!

Har du lyst til å se om jeg får et barn til og evnt. når jeg blir gravid og kjønn..? F. 9 sept.-68

Klem

Skrevet

Hei vennen!

Så hyggelig vist du ser det da..men jeg er så nysgjerrig på om jeg kunne blitt gravid rundt 11 november for mensen jeg hadde i slutten av november var så svak og rar..tenkte ikke over det før i går...hva ser du Elastica??

Også skal jeg se på deg :))

Joda du får et barn til...får opp graviditet på deg i april med en liten prinsesse på deg også...:):)))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...