Gjest Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 jeg er så spent og høre hva dere sier. Kimby har lest meg og har fått svar i fra henne..hva tror du?? Er jeg gravid?? gutt eller jente..eller event.når blir jeg gravid?? 7/8-75 - jeg 12/4-74 - mannen min
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Tror nok spiren har festa seg ja... visst ikke er det ikke lenge til..Fikk opp november/desember på deg... Føler det blir en jente..hin er mørk tror jeg...Kan dette stemme??
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik er det sant?????? nå begynner jeg og gråte altså..fikk det samme svaret i fra kimby også..om at den hadde festa seg..men jeg må ha en bekreftelse i fra flere jeg...) mener du at mannen min er mørk i huden?? eller at vi får en mørk jente?? skjønte ikke hva du mente jeg..
Elastica Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Hei vennen!! Jeg tror du er gravid nå, og at det blir en liten prinsesse:-) Ønsker deg lykke til!! Har du lyst til å se om jeg får et barn til og evnt. når jeg blir gravid og kjønn..? F. 9 sept.-68 Klem
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Hei vennen! Så hyggelig vist du ser det da..men jeg er så nysgjerrig på om jeg kunne blitt gravid rundt 11 november for mensen jeg hadde i slutten av november var så svak og rar..tenkte ikke over det før i går...hva ser du Elastica?? Også skal jeg se på deg ) Joda du får et barn til...får opp graviditet på deg i april med en liten prinsesse på deg også...:))) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå