Gå til innhold

Lavt blodtrykk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om lavt blodtrykk påvirker babyen på noen måte?? Fikk beskjed på kontroll at jeg hadde 95/55 og at jeg burde ta det med ro etter mat for å unngå svimmelhet, men jeg glemte helt å spørre om det hadde noen effekt på babyen da....

Håper noen vet :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Eneste er som du nevner at man kan bli lett svimmel da (har selv lavt BT nå) og skulle du besvime så kan det være uheldig for babyen din, så pass på å reise deg rolig opp.

Skrevet

Ok. Tusen takk :o) Merkelig hvor bekymret man blir for alt mulig. Pleier ikke være det til normalt. Det er da det er godt å ha dere jenter her inne.

Skrevet

Jeg har lavt BT og har hatt blodtrykksfall..dvs at jeg reise meg, gikk bortover gulvet, ble svimmel og svimte av. Var til legen min dagen etter for å sjekke BT og fordi jeg lurte på om dette kunne være farlig, både for meg og beibin.

Fikk beskjed om at det verken var farlig for meg eller beibien. Skulle jeg få et slikt "anfall" igjen, og falle om, så ville jo alt ordne seg igjen når jeg lå på bakken.

Spurte om det ikke kunne være farlig å falle slik, siden morkaken kan løsne når man faller..

..fikk til svar at det var lite sannsynlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...