Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 jeg har babywatcher, og sjekket hjertlyden i dag....den lå på 130-140, vil det bety gutt? På kontroll i uke 15 og 16 var hjertelyden 150 og 155.Jeg jar veldig jentefølelse, men 130 er jo guttelyd:-) Flere som har babywatcher? lurer på om den måler hjertelyden lavt....går det ann? Høres veldig teit ut dette....i know så derfor
☆Pacific sunset☆ Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 hahaha neida ikke teit!! Har ikke babywatcher selv men sies jo at lav hjertelyd er gutt og høy jente. Men det varierer jo ofte også... så tror ikke du skal spekulere i det før du evt. får vite det på UL
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Dette med høye og lav puls stemmer i ca 50% av tilfellene... Jeg har opplevd puls på mellom 110 og 170 på litt over en time med ene ungen min da han lå i magen (med med sånn bånd på på føden flere timer pr dag på overvåking pga svk.forgiftning), og han er ikke tvekjønnet! ;-)
Felix&Lurifax Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 min baby lå på 130-140 sist hos jordmor, og jeg venter gutt men det kan nok være så ymse. før jeg fikk vite kjønnet hadde jeg like mange jente "tegn" som gutte, men følte selv det var gutt....
tuppen og lillemor Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 min lille jente har slag rundt 140-145 det kommer an på om barnet er aktivt eller ikke der og då...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Dette med hjertelyd vil selvfølgelig stemme i 50% av tilfellene fordi det bare er 2 alternativer hehe Er jo 50% sannsynlighet for gutt f.eks i utgangspunktet. Tror hjertelyden mer kommer ann på babyens altivitets nivå, selvom mini i mgane min har ligget på 136-144 ved hver kontroll , og det er en gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå