¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Har hørt at noen bruker dette mot magevondt hos de små. Men jeg kikket litt på det på apoteket og det er jo piller som helst skal svelges hele. Hvordan har dere gitt dere barn dette? Har dere løst opp i vann eller? Har dere fått dette anbefalt av lege eller på helsestasjonen? Står ikke noe i pakningsvedlegget om dette. Er det forskjell på minifom for barn eller voksne, eller finnes bare en type? Håper noen har svar til meg.. Jenny har nok en del vondt i magen om kvelden og natten..ynker seg og trekker bena opp, gjennom natten stakar..
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Minifom får du i flytende form som du gir på skje før hvert måltid. Har funket strålende på berta vår!)
_svana_ Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Spør på apoteket. De har det ofte i et kjøleskap bak disken :-D Vi er avhengig av minifom.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2006 Genialt!! Jeg så bare de i pilleform jeg.. da skal jeg dra tilbake og spørre etter flytende.. Men du, Må de ha det før hvert måltid gjennom hele dagen eller vil det funke bare å gi det til kvelden f.eks?
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Du må gi det før hvert måltid før at det skal fungere optimalt!
_svana_ Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Du må gi det til hvert måltid, eller hver tredje time om du vil. Det kan ta 2-3 dager før du får optimal virkning. Er litt styr om kvelden, hender jeg glemmer det - men det har gått bra likevel. Virker som om det er viktigst å ta det gjennom hele dagen (hos oss) for å forebygge magevondt på kvelden. Litt styr, men garantert verdt det. Også blir de så flinke til å spise av skje, bra øvelse til grøtspising
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå