ryddemani Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Vært hos jordmor...babyen har ikke festet seg og det er 3 dager til termin. Må nok gå overtid....ikke en liten kynner her engang
mams74 Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Hva skal fullmåne gjøre da? Er det i natt? har 8 dager til termin, hodet har festet seg, har endel kynnere, men ikke noe mer enn vanlig. Men er såpass desperat at jeg gjerne tror på fulmmåne hvis det må til...
ryddemani Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Er visst fullt på fødeavdelingene rundt fullmåne. Den kan visst virke inn på fødekreftene.... Og det er fullmåne i kveld
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 du må jo vente til 3 dager etter fullmånen.. 3 dager før, og tre dager etter. sies det..
mams74 Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Bra! da satser vi på fullmåne. Om 3 dager, dvs 8 des er min mens-termin!
Eevee med luciabarn i vente Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Hmm kansje det er håp om fødsel i nærmeste fremtid da.Har 8 dager igjen til termin og har hadt "menssmerter" i mage og rygg i hele dag og beibien ligger godt nede i bekkenet.
Reem Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 hehe..ja den fullmånen får virkelig spre litt fødestøv.Jeg har også 8 dager til termin den 13.,og begynner virkelig å ha sterke kynnere og lillenurk har festet seg også,så her får vi bare krysse alt vi har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå