Krokodillemor Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Jeg hopper inn hit i dag. Har termin 21.6 og dette er mitt første barn.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Hei på deg og velkommen hit :-)
Krokodillemor Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Tusen takk. Jeg har lenge sett fram til å bli ferdig med 1.-trimester. Det er så mye fokus på SA og MA der inne. Blir jo helt nervevrak.
gosnut Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Hei og velkommen!! Lykke til med 2. trimester! Det er nå du skal kose deg og nyte graviditeten : ) Jeg venter ca 18. mai og dette er mitt første barn også.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Skjønner hva du mener, husker at jeg syntes det samme i sin tid. Blei rent deppa av det, jeg. Trodde alt var galt :-/ Nå skal jeg snart over til 3. tri, men der er det så mye slimpropp og greier så jeg blir her så lenge jeg kan ;-) Håper du trives her!
mammaigjen:-) Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Hei! Jeg hopper også inn her i dag. !" 12 + 1 i dag. Det er mitt første barn også, og jeg har termin 18.juni :-). Ønsker deg lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå