Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva synes dere om navnet Jonah? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 5. desember 2006 #2 Del Skrevet 5. desember 2006 Ikke fint på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor2005 Skrevet 5. desember 2006 #3 Del Skrevet 5. desember 2006 Litt sånn Noah-stil, men mye mindre poppete. Synes det er et fint, bibelsk navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 5. desember 2006 #4 Del Skrevet 5. desember 2006 Kjempetøft!! Jeg har lyst til å bruke det men lar det være pga en bekjent har brukt det på sin gutt. Myyye tøffere enn f.eks Jonas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #5 Del Skrevet 5. desember 2006 Liker det er på lista mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
augustjanuar Skrevet 6. desember 2006 #6 Del Skrevet 6. desember 2006 lliker dt veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #7 Del Skrevet 6. desember 2006 Synes Jonas er finere. Jonah er liksom litt feminint og "Jeg vil være litt mer spesiell enn å ta Jonas"...sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 6. desember 2006 #8 Del Skrevet 6. desember 2006 Nydelig!!!! Syns det er et flott navn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #9 Del Skrevet 8. desember 2006 Fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nikolai Skrevet 9. desember 2006 #10 Del Skrevet 9. desember 2006 Kjempefint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #11 Del Skrevet 9. desember 2006 nydelig navn, for sønn min hete d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2006 #12 Del Skrevet 9. desember 2006 Jålete. Beklager, høres ut som en som må forklare seg resten av livet "nei, jeg er ikke jente, nei jeg heter ikke Jonas" etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå