Gå til innhold

aldersforskjell


gullet kom 03.07.07

Anbefalte innlegg

hei er gravid for annen gang... min sønn er 8 år i mars... jeg har temin i juli.. noen som har erfaringer? dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke annen erfaring enn å være atpåklatt selv..

 

mine brødre er 11 og 7 år eldre enn meg.. og jeg syns det er helt topp! Var flott i oppveksten, og nå som vi er eldre er vi kjempegode venner, og nå som jeg får barn også, har vi alle barn rundt samme alder!

 

Men foreldrene mine tok inn fosterbarn da jeg var rundt 6, på min alder. Det hadde jeg veldig godt av, for jeg var nok litt bortskjemt!

 

Bare pass på at 8åringen får litt alenetid med foreldrene også, og fremdeles er barn, ikke bare barnevakt (tror ikke du tenker sånn, men det har lett for å bli sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi må være flinke å ta oss tid alene med han.... han er jo veldig opptatt av å få velge vogn osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.. er gravid for 3 gang og det blir 6 år mellom den 2 og den 3

9 år mellom 1 og 3

føler meg nesten som 1 gangsfødende igjen....

Har også termin i juli...

Tror det blir deilig med litt opphold mellom barna også jeg..

Ekstra god tid til å ta seg litt av den som kommer pluss at de to andre kommer til å hjelpe til masse

Regner med at sjalusien uteblir også når det er såpass mange år imellom...

Hva føler du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang sjalusi tenker jeg litt begge veier... gutten min har vært så mangen år alene med meg så kansje det kommer litt og kansje ikke... men må jo bare ta det når det evt kommer. men jeg føler meg absolutt som førstegangsfødende... ikke mye jeg husker akkurat... hehe... men alt kommer nok tilbake når den lille kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...