snartmammapåny Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Lille gutt sparker så d bulket på utsiden:) første gang jeg så dette i dag:) Måtte bare skryte litt av den gode lille babyen i magen min;) *tåre i øyekroken* 23+3
ks23 med William og Lucas Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Hehe har sett disse har gjort det også men det har bare sjedd ett par ganger... Har bare termin 1 dag etter meg du..Hihi...
**My little Miss drama and I** Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 ÅÅÅÅ så søtt da:-).. gleder meg til jeg å kan se det...
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 så skjønt... husker godt den dagen jeg så dette for første gang også.. bare vent, nå kommer du til å legge merke til det ofte. og endelig kan andre se det også hihi. er så forferdelig rart! 100 dager igjen :-) :-) :-) woooho!
gosnut Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Så deilig!! Gleder meg til jeg kan se min sparke! Kjenner h*n romsterer godt inni der nå, så kanskje vi ikke er så langt unna... Hmmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå