Gå til innhold

Til alle som er kvalme. Er dere som meg??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg helt ubrukelig om dagen. Er kvalm og trøtt og orker ikke noe!! Ligger på sofaen og kvalmen styrer det meste av dagen.

 

Mitt spørsmål: Klarer dere andre som er kvalme å leve som før? Eller blir det mye sofaligging??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mye sofaligging gitt,men prøver og eta endel friske ting frukt grønnsaker osv.det hjelper endel det.orker ikke stort om dagene nå nei,,,rart at en så liten ting skal gjøre oss så syke da gitt:)

men det er jo værdt det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det som du ganske lenge,men har vært ganske fin den siste uka. Er voldsomt trøtt,og føler meg ganske sjuk til tider,så får ikke gjort mye fornuftig,nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke kvalm så lenge jeg da, men den uka det varte var det å komme seg gjennom arbeidsdagen på et vis, også rett hjem og legge seg på sofaen, og sove så masse som mulig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner med veldig igjen...Ligger stort sett på sofaen, sliter med å få i meg noe som helst uten at det kommer i retur, har vært sånn i ca 1 uke nå ( er 7+1 ) Lurer litt på hvordan det skal gå med jula, hadde så mange planer om forberedelser.

 

Men så lenge alt er bra med lille nurket så klager jeg ikke altså:0)

Krysser fingrene for at vi snart blir kvitt denne kvalmen sånn at vi får koset oss med graviditeten:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke gjøre så mye jeg heller.

Men det verste er mat og hva jeg kan spise.

Jeg er kvalm nesten hele tiden, og klarer ikke få i meg mye mat. Det er så kjedelig, blir kvalm bare jeg hører noen sier en matrett jeg absolutt ikke kan tenkte meg. feks taco....uugggh. Er det mulig....

Samboern ser ut som et spørsmålstegn når jeg plutselig får litt småpanikk og sier at han må forte seg til butikken og kjøpe maiskolber eller sitroner eller gulrot for det kan jeg spise akkurat det minuttet.Vi har vel aldri vært i butikken så mange ganger pr uke som nå..hehe..

Og dyrt blir det også,

 

Vi har alle våre rare problemer om dagen, men det kommer noe flott ut av det til slutt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir mest sofasliting her i gården oxo... Sover masse, men så fort jeg er våken, kommer kvalmen. Orker heller ikke å spise noe, blir minimalt med mat om dagen gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her.. ligger på sofaen.. leiligheten er helt bombet.. orker ikke å jøre en dritt.. samboeren min har eksamens tid.. vil ikke forlange at han skal gjøre mer enn normalt heller :P Var hos legen i dag.. fikk sykemelding frem til jul.. Slipper jeg å bekymre meg for jobben+ skolen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover i hvert fall 12 timer hver natt, og saa blir det mye sofaligging, ja. Ligger "bare" over doskola morgen/ettermiddag hittil, og siden jeg har kveldsforelesninger paa studiet mitt har jeg klart aa kare meg av gaarde paa studiene saa langt. (Har sent epost til professorene om hvorfor jeg virker helt ute av det for tiden.) Har en masse oppgaver som skal skrives over de neste to ukene, pluss eksamen--saa jeg begynner aa bli vel bekymret, ja. Har bare to uker igjen og tenker at dette MAAA jeg bare klare. Jeg kan jo bare ikke sykmelde meg to uker foer semesteret er slutt--jeg er NESTEN ferdig! Har 3 ukers juleferie, og er 7 uker paa vei naa, saa jeg lever i haapet om at kvalmen/trettheten begynner aa gi seg naar vaarsemesteret begynner. Flere studenter som er i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, trøtt og sliten gravid studine her også du... men heldigvis ikke så kvalm (ennå?), vært litt sånn "brekke seg"-kvalm, men det har heldigvis gått raskt over...skal ha eksamen imorgen da og neste onsdag.. er 5+0 idag, altså begynner på 6.uken... har mest lyst til å sove litt nå før jeg begynner lesingen for alvor... hehe

men gruer meg mest til helgen når jeg skal synge konserter (med koret, lørdag og søndag og det tar vel 2 eller 2og en halv time..)..håper jeg klarer å holde meg da hvis jeg blir tissetrengt...

 

klem:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, maiskolber, det hørtes godt ut !!!

Men sikkert ekkelt å kaste opp...... ):

Jeg er kvalm hele dagen men klarer å jobbe i 50 % for tiden, det har vær slik i tre uker. Blit litt bedre når jeg er og trener. Men det er jo fantastisk mye mer slitsomt enn vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...