Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Lillegutt er bare litt over 1 mnd når det er julaften, og folk lurer på hva de skal kjøpe til han til jul.. Har dere tips? Klær har vi liksom nok av.. Og utstyr som vi trenger nå,det har vi.. Høystol og lekegrind skal vi få arve av en tante.. Tips??
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Klær og leker han kan ha når han blir større? Lekematte babygym Babybok service (tallerken,dyp skål og evt bestikk)
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Vi har ønsket... Trille til å ha senere Tripptrapp stol Smykkeskrin Bamse med varmeflaske til vinteren Pusleball Smykker Album Barnerammer til rommet
mai mammaen til to Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Dere kan vel ønske klær i større str? forskjellige leker, babygym, lekekasse, sånn baby disse (fra fisher price...) vi har den..utrolig bra..den spiller musikk og bysser babyen..datteren min elsker den..bruker den ikke noe særlig nå lenger da..men begynte bruke den fra hun var 6 uker...., duplo klosser osv....
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Nattpose! Hvis dere ikke har det. Om 2-3 måneder begynner han å sparke av seg dyna.
Sina73 Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Leker (man får vel aldri nok av dem???!!!) Sangbøker Gavekort på Babyshop til senere bruk Penger (hvis han har konto) Tro meg, de vokser fort i den alderen så klær i større str ville jeg absolutt ønsket meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå