Gå til innhold

SNUFS:(


høst2o11

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet den lille.......:(

det er en stund siden det skjedde...Det skjedde forrige søndag, dro til sykehuset i all hast, med store smerter... hadde rier i 7 timer, fy det var vondt, både psykisk og fysisk. Riene starta kl 02.30 om natta, men fikk ikke komme inn på GYN før kl 11 på formiddagen...Jeg vet jo at spontanabort er vanlig, men ingen tror jo at det skal skje seg selv heller da....:(dette er noe jeg ikke unner min verste fiende engang....

 

Hadde gledet oss så voldsomt, og iom at jeg var i min 11 uke, begynte jeg og bli sikker på at det skulle gå bra oxo:( men nei...

 

men nå har jeg fått opp motet, og gleder meg til og prøve igjen, når titen er moden:) Man må jo tenke litt kynisk, det var vel ikke ment at vi skulle få barn nå... Men alikevel...

 

nå håper jeg bre at jeg kan bli gravid igjen og det FORT....

 

Er det nen her som vet hvordan jeg fjerner det som kommer opp når jeg logger meg inn her? det at fostret er så og så stor og gamelt? vil ikke bli mint på det til enhvertid:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gå på persjonlige innstillinger og endre på om du er gravid eller ikke og termin dato.

huff dette var nok ikke noe morro nei,du var jo ganske langt også...huff...grøsss

lykke til neste gang.

trøsteklemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk:)

vet du kanskje oxo noe om når man kan prøve igjen?? eneste som står i hodet på meg nå er og bli gravid...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist:(( det e så grusomt me sa syns æ ja,har hatt to sa i uke 12 å 15,å en EXU me sa(tvillinga) i uke 9,så vet akkurat koss du har d ja:(( som du si,va itj meninga at d der sku bli nå bebi..mager trøst!enast æ kan si,e at du bør veffal vent en normal mens før dokker prøve igjen,d fikk æ beskjed om..æ hadd den EXUN min i juli iår,å i september satt d igjen,å no æ e 9 uka på veg,så fatt mot,d her går nok bra neste gong:))*klæm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sier at man bør vente en mens før man prøver igjen, litt fordi kroppen skal hente seg inn igjen både psykisk og fysisk + at det er vanskelig å beregne termin dersom du ikke har en mens imellom. Legen min sa derimot at det ikke var noen fare ved å prøve igjen med en gang.Når jeg mistet for et år siden, brydde ikke vi oss om akkurat det - jeg ble ikke gravid på første forsøk, men det tok bare noen måneder så satt spiren. Jeg sitter i dag på overtid og venter på den lille...

Lykke til videre, og håper inderlig at det klaffer igjen så fort som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går inn på "Din egen side" deretter trykker du "Brukerinformasjon" da får du også endret nicket ditt hvis du ønsker.

 

Så leit, så leit å høre at du mistet. Det må være helt ubeskrivelig vondt ja. Ta godt vare på dere selv og pass på hverandre og prøv på nytt.

 

Håper å se deg igjen her snart.

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...