Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Andre med baby som ikke ler? 5 mnd. Hva gjør jeg feil? Hun smiler masse da...
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Du gjør ikke noe feil Noen babyer er litt senere til å le enn andre bare. Det kommer når hun er klar, det er jeg helt sikker på
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 tusen takk for fine ord ~anette & lukas~ (LLL : )! Jeg gleder meg sånn til latteren... Er det flere som har det sånn? Og hvor lenge måtte dere vente da? Og hva lå de av for første gang?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Han lo sikkelig av babygymmen første gang :-) Den var visst veldig morsom :-)
Marius06 + tvillinger Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Hei. Her er det også litt sånn. Marius er også 5 måneder og stort sett de eneste gangene jeg klarer å få han til å le er om morgenen med en gang vi står opp. Da er han i storform. Resten av dagen smiler han fra øre til øre, men latteren sitter langt inne.... Den kommer vel... Savner den også!!!
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Kanskje hun er litt kilen? Når hun ligger blid og fornøyd naken på stellebordet, prøv å nusse henne underarmene, på magen, under føttene, i halsgropa. Noen ler av ingenting...andre ler ikke av noenting..
SuperGlad Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 du gjør ingenting feil :-) Jenta mi er blid konstant! Smiler hele tiden å er sååå fornøyd, men ler det gjør hun sjeldent å hun er 7 mnd. Det går mest i humring her, hjertelig latter sitter langt inne, hun må være litt "småovertrøtt" for at den skal komme frem :-)
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Jenten vår ler heller ikke, hun er 4,5 mnd. Ser hun prøver av og til , men det kommer lite lyd. Gleder meg jeg og...Smiler masse hun også.
Tibra Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Vår gutt på 6 mnd har ikke ledd på "ordentlig" ennå, han bare humrer med litt lyd...Så det er flere hvor latteren sitter langt inne. Må innrømme at jeg gleder meg veldig til å høre den! Vi har noe å glede oss til iallefall
mai mammaen til to Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 gled dere..det er skikkelig hærlig..datteren min har ledd ganske lenge nå.hun ler faktisk mest av tanten sin..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå