Gå til innhold

ler ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre med baby som ikke ler? 5 mnd. Hva gjør jeg feil? Hun smiler masse da...

Skrevet

Du gjør ikke noe feil :) Noen babyer er litt senere til å le enn andre bare. Det kommer når hun er klar, det er jeg helt sikker på :)

Skrevet

tusen takk for fine ord ~anette & lukas~ (LLL : )!

Jeg gleder meg sånn til latteren...

Er det flere som har det sånn? Og hvor lenge måtte dere vente da? Og hva lå de av for første gang?

Skrevet

Han lo sikkelig av babygymmen første gang :-) Den var visst veldig morsom :-)

Skrevet

Hei. Her er det også litt sånn. Marius er også 5 måneder og stort sett de eneste gangene jeg klarer å få han til å le er om morgenen med en gang vi står opp. Da er han i storform. Resten av dagen smiler han fra øre til øre, men latteren sitter langt inne.... Den kommer vel... Savner den også!!!

Skrevet

Kanskje hun er litt kilen?

Når hun ligger blid og fornøyd naken på stellebordet, prøv å nusse henne underarmene, på magen, under føttene, i halsgropa.

Noen ler av ingenting...andre ler ikke av noenting..

Skrevet

du gjør ingenting feil :-)

Jenta mi er blid konstant! Smiler hele tiden å er sååå fornøyd, men ler det gjør hun sjeldent å hun er 7 mnd. Det går mest i humring her, hjertelig latter sitter langt inne, hun må være litt "småovertrøtt" for at den skal komme frem :-)

Skrevet

Jenten vår ler heller ikke, hun er 4,5 mnd. Ser hun prøver av og til , men det kommer lite lyd. Gleder meg jeg og...Smiler masse hun også.

Skrevet

Vår gutt på 6 mnd har ikke ledd på "ordentlig" ennå, han bare humrer med litt lyd...Så det er flere hvor latteren sitter langt inne. Må innrømme at jeg gleder meg veldig til å høre den! Vi har noe å glede oss til iallefall :D

Skrevet

gled dere..det er skikkelig hærlig..datteren min har ledd ganske lenge nå.hun ler faktisk mest av tanten sin..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...