PetuniA *HøygraviD* Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Har spurt om det før,men fikk bare svar på at jeg fikk penger igjen i midten av mnd. Jeg trenger mer info. Noen som kan gi meg med teskje her akkurat hva som skjer i denne mnd?
Silje's mamma Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Trygdekontorene utbetaler vanligvis lønn i slutten av mnd, med unntak i desembermnd. Tror de da utbetales mellom 12 og 18des. Du har krav på halv skatt denne mnd. Blir jo TK som utbetaler "din lønn" på en måte, så skal ikke være annerledes. (min situasjon: ugla på kontoret sa i dag: vi "prøver" jo å utbetale lønn til alle før jul da...) PRØVER!!! drittdame... Er ikke spesielt glad i dt kontoret om dagen skjønner du=/ måtte bare få det ut.. Men håper jeg fikk svart deg.. du skal ha halv skatt i des mnd..
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Men jeg har allerede fått penger,ettersom de blir utbetalt på slutten av mnd. Og jeg får da sikkert ikke utbetalt penger igjen før slutten av desember,og jeg har ikke fått noe halv skatt.... Men det var noen her som sa at man fikk utbetalt penger igjen i midten av mnd,og at DE pengene var det halv skatt på? BUT WHYYYYYYYY... Irriterer meg noe så grenseløst at det er så utrolig dårlig opplysninger om svangerskapspenger.
Silje's mamma Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Ps: om du ikke får halv skatt i desember mnd, må du iallefall passe på dem så de betaler deg mellomlegget i januar+vanlige svangerskapspenger.. Puh, det er slitsomt når man selv må passe på at andre gjør jobben sin.. aldri om jeg ville jobbet på en sånn plass...
Silje's mamma Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 okay..I see. For meg høres det ut som om du har fått betalt for nov, ikesant?? Så neste utbetaling blir jo nå i desembermnd, og da er regelen slik at de betaler før vanlig utbetalingsdato.. slik at man får handlet julegaver og slike ting før jul.. så da ville jeg anta at du får neste utbetaling nå snart denne mnd med halv skatt.. Eller har du fått utbetalt desember-penger i nov? høres litt rart ut..hmm
Silje's mamma Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 ville tatt en telefon til dem jeg.. Og noter deg navnene på dem du snakker med, det har jeg lært meg nå..så slipper jeg å forklare meg tusen ganger.. sier at jeg ønsker å snakke med den og den som kjenner til situasjonen..
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2006 Neida,jeg har fått utbetalt for november mnd,men ja,det KAN jo hende det er sånn du tror det er. Er jo det jeg TROR også,men det hadde vært fint å vite sånn helt sikkert.... Har sendt mail til trygdekontoret,(Er jo håpløst å ringe inn dit med mobil om man ikke vil ha regning på 1038295698532698 kroner) men har ikke fått noe svar enda så...
72`gammel?(fødeklar) Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 De pengene du fikk utbetalt i slutten av nov. er for nov. I desember får du utbetalt pengene ca den 15, og da får du halv skatt:-) HELT sikkert! Bare å huske på at du da IKKE får noe i mnd-skiftet, des/jan så disse pengene må vare helt til slutten av januar.....
ryddemani Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Ja helt riktig! Man får utbalt i midten av desember, men de må vare til slutten av jan. Skal være halv skatt på desember utbetalingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå