Gå til innhold

Første kontroll ved 12.uke?


To_små_prinsesser

Anbefalte innlegg

Er det mange som venter så lenge? Dette er min andre riktignok, fikk jo komme tidligere sist gang. Men syns det er litt lenge å vente til 1. februar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke før i uke 12. Det bestemte jeg selv. Skal til UL når jeg er mellom 6 og 7 uker, så da trenger jeg ikke gå til legen med en gang syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen sa til meg at jeg skulle få time der til første kontroll i 10-11 uke.at det var helt vanelig hvis det ikke var noe spesielt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge alt føles bra er det vel helt ok å vente til uke 12,du har jo vært igjennom dette før,så du vet åssen ting funker.

Jeg er førstegangs,og skal ha min første kontroll i morgen,da er jeg 10+1,følte ikke behov for å gå tidligere,og kunne gjerne ventet lengre,men er vel kjekt å søke fødeplass og sånn nå,særlig siden jeg vil på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet jo hva jeg skal og ikke skal gjøre, stort sett :o)

 

Er egentlig ok å vente, så lenge jeg er i fin form og alt kjennes greit ut.

 

Lykke til på kontrollen imorgen da :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min tar heller ikke imot før uke 12, men jeg har vært innom for å få sykemelding da, men ellers gjorde hun ikke noe (undersøkelser, blodprøver) før uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer fra lege til lege, min forrige lege ville at jeg skulle komme i uke 13 (fullgåtte 12 uker). Så byttet jeg lege, og hun ønsket at jeg skulle komme til første kontroll i uke 10. Vet faktisk ikke hvorfor de opererer med forskjellige uker.. hmmmm

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...