Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere her inne som har brukt dette, var det mye birvirkninger med kvalme.

Vart dere sjukemeldt når dere gikk på dette..Selfølgelig kommer dette an på situasjonen.

Jeg skal begynne på dette når jeg blir gravid igjen.

Jeg har hatt 2sa og 1 ma.Ma hadde jeg for 2,5uke siden, men har ikke mistet håpet.

Mine små dør før de rekker å bli 3 måneder gamle:(

Jeg har en sønn på 4,5 år så jeg har fått det til:)

Håper det er noen her inne som kan hjelpe mei:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7350123-pregnykspr%C3%B8yter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, regner med det er pregnyl-sprøyter du mener? L og K ligger for nærme hverandre.. hehe.. :o)

Har en søster som har brukt det. Jeg kan ikke huske at hun har snakket noe om masse bivirkninger faktisk.. men dette kan jo være individuelt..

Ville bare gi deg litt håp og jeg da.. Har selv hatt 3 aborter, alle tidlige. 1 sa, 1 bo og 1 ma. Den siste i uke 9-10. Etter den siste skjedde det lite, syklusene mine ble veldig ustabile pluss at jeg ikke fant el! Så jeg prøvde Pergo - uten hell. Fikk mye bivirkninger av dem så jeg orka rett og slett ikke ta mer enn en runde!

Men jeg ble gravid da, helt av oss selv og! Jeg fikk (etter litt frem og tilbake med fastlege og Gyn), noe som heter Crinone vaginal gel. Dette tok jeg hver eneste dag til uke 12. Og joda, spiren hadde det fint. Var på ul i uke 7, 12, 15, 18, 21.

Så det finnes håp! Jeg trodde jeg aldri skulle få oppleve å se en baby på skjermen! Men inni meg bor det ei lita jente=) Er nå 27 uker på vei. Jeg er fortsatt redd for henne, tror alle som har opplevd flere aborter kommer til å være engstelig..

Dette ble langt gitt! Men lykke lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...