mamsen og ML+litenimagen Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 de siste dagen har jeg blitt utrolig hoven i beina, skikkelig irriterende, får ikke på meg andre sko en uggesene!! det kan vel ikke være farlig? er i uke 37.
Mille-k Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Jeg er hoven i beina og fingrene. Fingrene er desidert værst. Så lenge blodtrykk er normalt, at man ikke er plaget av hodepine og er kvalm er det ganske normalt å hovne opp. Det er kombinasjonenen av mange symptomer som kan være ett tegn på svangerskapsforgiftning.
Maisie Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Våknet i morges og var så "rar" i fingrene, kunne liksom ikke bøye dem. Samboer mente at de var litt hovne, selv syntes jeg det var vanskelig å se. Men det er nok litt vann i dem, ja. Hurra.....
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Har vært plaget med hovne bein og fingrer, samt litt i ansikte i flere uker nå. Det beste du kan gjøre om du ikke har noen andre symtomer er å sitte så mye som mulig med beina høyere enn hjertet. Det hjelper sånn at vannet bevger seg rundt i kroppen. De er mer bekymra over hovne bein enn hovne fingre, men om du hovner opp mye veldig fort kan det være lurt å sjekke det opp hos legen. Jeg har selv dratt til legen, og det viste seg at jeg hadde for høyt blodtrykk og ble lagt inn på sykehuset til observasjon over natten i forrige uke. Jeg har bare en svak svangerskapsforgiftning, men det er veldig viktig å følge med sånn at de veit at barnet får den næringen de trenger. Det er ikke meningen å skremme med dette innlegget, men jeg tenkte at det var vel bare helt normale plager. Det at man hovnet opp og at kvalme og oppkast kom tilbake, nå må jeg på ukentlige kontroller og får noen ekstra ultralyder for å sjekke veksten på gutten min.
rakrias Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Hei. Jeg dro innom at apotek og kjøpte trykk-strømper (slike man bruker på lange flyreiser). De er til kjempegod hjelp (også for å unngå åreknuter og bloduttredelser på lår og legger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå