juni-august-mai gull:):):) Skrevet 5. desember 2006 #1 Del Skrevet 5. desember 2006 Har en samboer som ikke liker noen av mine navne valg.noen har kansje vært ekstreme og da,men han sier at han ikke har så mangen ønsker,men når jeg kommer med masse tips blir alt nei,er litt fortvila nå.....har en sønn som heter kristoffer fra før:) vi vet ikke hva kjønnet blir noen som har tips?? eva alvilde vilde kaja ella martin bjarne er min samboer nevnt men det må uttales som bjærne...sliter med den lukas ellers er det ikke så mangen vi kommer på ennå...har dere tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha baby.. prøvd i 3,5 år Skrevet 5. desember 2006 #2 Del Skrevet 5. desember 2006 min mann heter kristoffer og han har to søstre som heter mary og merethe, også har han to brødre som heter alf- martin og andre... kansje en ide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #3 Del Skrevet 12. desember 2006 Kristoffer -Kristian Kristoffer_Kevin Kristoffer Martin Kristoffer og Daniel Angelica Kylie Karoline Kristine Martine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå