Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 da jeg kom for å hente han i går kl 15.30 så sov han enda!!! ble helt satt ut jeg, han har akkurat fylt 2år og er en skikkelig sove gutt, men de kan jo ikke la han sove så lenge! nå har vi avtalt at han skal vekkes senest kl 14..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Min gutt sover minst på sin avdeling. Derfor legger de han sist. Noen ganger legger de han kl.13 og han sover til kl.14 - synst det også er sent jeg. Da er han jo ikke trøtt før kl.20 om kvelden - og vi må stå tidlig opp.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Unnskyld meg, men hvordan skulle barnehagen din vite at du syntes det ville være forferdelig om han sov til 15.30 hvis du aldri har sagt noe om det? Nå har dere en avtale om kl 14.00, da gjentar det seg sikkert ikke. Om et barn sovner litt senere en dag, kan jo noen andre foreldre synes det var ille at de hadde vekket det, fordi ungen blir sutrete om kvelden. Nei, dette var ikke noe å klage over, synes jeg....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har ei jente som fyllre tre i feb, og det har også hent for meg en del ganger at de ikke vekker henne enda jeg sier hun skal sove 30 min. Forleden dag sov hun helt til 1515 og de la henne 1345 .Det tok veldig langt tid før hun sovnet den kvelden. Men siden hun er så stor så har jeg prøvd å kutte ut sovingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå