RompeRock Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Er nå 30+2, og trøttheten som jeg hadde i første trimester har kommet tilbake med full styrke. Enkelte dager, som i dag, har jeg null energi. Har bare lyst til å ligge og sove. Hele kroppen kjennes ut som den visner bort... Flere som plutselig har begynt å bli trøtte igjen? Gjeeeesp...
LisaColli Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 ja jeg er sinnsykt trøtt hele tiden.. de siste dagene har jeg tatt jern, og føler meg faktisk litt mer opplagt.. vet ikke om det har noen sammenheng men:P
RompeRock Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Det kan jo være en sammenheng ) Jeg skal på kontroll i neste uke. Jordmor målte blodprosenten sist gang, og da var den på 11.6; det laveste jeg har hatt fram til nå. Tror jeg skal be henne sjekke neste gang også; sånn i tilfelle det har blitt enda lavere. Men fram til da, får jeg vel bare zzzzzove... ;o)
snart 2 barns mamma :):) Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 samme her.. veldig trettfor tiden... men har kanskje noe med at nattesøvnen blir forstyrret av do turer, og grubling... Har heldigvis tid til å sove ut om morgenen å ta meg en blund når jeg vil, er 100% sykmeldt nå.. er i uke 34+5 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå