Gå til innhold

graviditetssymptomer???


sweetbabyboy 2006 + 1 til?

Anbefalte innlegg

når begynte graviditetssymptomene for alvor å kicke inn hos dere jenter?

 

Rart med det, men husker veldig lite fra sist svangerskap til tross for at det ikke er med enn 7,5 mnd siden sønnen min ble født. Husker at jeg var lite kvalm, men at jeg brakk meg mye om morgenen når jeg gikk til t-banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første jeg merka var svak svak kvalme,men er alltid kvalm et par dager før IKM,så kan likegjerne ha vært normalt for meg det der. Ømme pupper har jeg også før IKM,så heller ikke det var noe spes. Det første jeg merka var at jeg ikke hadde hodepine som normalt(har antagelig endo.,så blir ganske sjuk ved TR) og så hadde jeg noen kjempekramper som jeg våkna av etter IKM.... var vel det første,tror jeg. deretter kom kvalmen på ordentlig,trøttheta og generelt dårlig form(føler meg syk hele tida)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk symptomer på bekkenløsning allerede i uke 4. Ganske uvanlig tror jeg. Kvalmen kom i uke 6 og varte til uke 12 (som jeg er i nå). Deilig å nesten være kvitt den. Brystømhet har jeg hatt siden ca uke 8, trur jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei du:)!

Jeg kjente symptomer i uke 4 med smerter i ryggen, ømme bryst, skiftet mellom løs og hard mage hele tiden og det verste..

Sovna av på toalettet fra å være lys våken til å sovne av intill doveggen.

 

Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra begynnelsen av uke 4 hadde jeg litt oemme bryst og var veldig trett. Smaakvalm mot midten av uke 4, og det ble gradvis verre, men jeg begynte ikke aa spy foer i uke 6. Naa er jeg i uke 7 og symptomene blir fremdeles stadig verre...ligger over doskaala ca. 3 ganger om dagen og sover masse, masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh no - hørtes over middels slitsomt ut. Håper du ikke får det så ille resten av svangerskapet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...