Gå til innhold

Noen her med Maxi Cosi cabrio fix bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helluen:) Er det noen her som har dette bilsetet? Har kjøpt det som stod til 999,- på Barnas Hus. Var kampanje på det, hadde kostet 1600. Har ikke sett eller prøvd det i bilen, for det var svigermor som kjøpte det i oslo. (vi bor i porsgrunn). Noen andre som har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp vi har det.. kjøpte også på tilbud:) har dere med base? det er et kjempefint sete, liker det godt, men har ikke prøvd det ut enda da :P

Skrevet

Vi har kjøpt det setet :-) Vi har ikke prøvd det i bilen vi heller. Men et par vi kjenner har samme bil som oss og det setet. I følge dem går det helt fint, så vi stoler på det :-)

Skrevet

Okay:) Vi har ikke base.. Har dere lille lupp? Tror ikke det fulgte med på den kampanjen.. eller hva vet jeg? Eneste jeg vet er at setet kom veldig bra ut på test som jeg leste på internett.Husker dere om det står et nummer på lappen som henger på setet? Hvis det står 04 eller noe på det, så skal det visst være den siste typen som er blitt testet Vi kunne velge blandt flere stoffer og farger. Vi valgte sort og grått, veldig nøytralt.. Dere da? . gleder meg til å ta det i bruk:) også er det innebygget solskjerm på det:) Åhh, gleder meg så til jenta kommer!! skal egentlig henge opp julegardiner jeg nå..men alt er så tiltak!! tror jeg ringer mamma i ettermiddag...hihi:)

Skrevet

hehe:) vi har ikke base nei.. lurer på om det er nødvendig?? vet ikke hvilket nummer det står på.. vi har i blå vi, de hadde bare 1 stk igjen der vi var.. :)

Skrevet

Vi har også kjøpt dette setet. Fikk med basen til 999,- også. Tror hun kassadama gjorde litt feil da hun slo inn. Men det gjør ikke meg noe. Gleder meg såååå til vi skal montere setet i bilen på nyåret. Er jo greit at alt er klart når Lille My kommer...

Tror vi blir kjempefornøyde med setet. Er vist det beste på markedet for tiden...

Skrevet

De gjorde nok feil ja, basen koster ca 1500/1600 kr og fulgte ikke med tilbudet.

Skrevet

har også kjøpt det setet... :) gleder meg til babyen

kommer så det kan brukes;)

Skrevet

Vi har og kjøpt setet på tilbud, skal kjøpe base og, men kjøpte bare setet nå når det var på tilbud. Litt praktisk å ha base, så slipper man å styre med selen å få festet setet korekt hver gang man skal ut på tur;) Bare kjipt at basen er så dyr.. men håper det er verd det:)

Skrevet

vi har også kjøpt dette setet på tilbud. Var ikke så mange farger så vi har rødt:) har ikke base.. bilen vår er 99mod.. så den er ikke ny nok til å bruke den basetingen i.. men fungerer vel helt greit uten også:)

Skrevet

er vel bare iso fix festet du ikke kan bruke i din bil, basen kan festes med vanlige bilbelter;)

Skrevet

okei:) vi fikk en liten demonstrasjon av det på butikken, men der sa de at vi ikke kunne bruke det, de hadde sikkert ikke så mye peiling de da:) men orker uansett ikke å bruke så masse penger på basen.. den er jo dyr!...:)

Skrevet

köpte maxi cosi.. men bilbälte i min bil var för kort.. så ja köpte base på reeflex til 1300kr, basen går å bruka i alla bilar.. har prövd den i bilen å den e väldigt enkel å bruka..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...