Gå til innhold

noen 2. gangsfødende med snev av fødselsangst?


sweetbabyboy 2006 + 1 til?

Anbefalte innlegg

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen. JIPPI!!! Fikk en gutt for 7,5 mnd siden. Var en fantastisk opplevelse, men synes fødselen var tung og vond. Blir litt redd når jeg tenker på at jeg skal gjennom det igjen :/

 

Andre som har tenkt tanken? Det er jo langt din enda, men dåg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en tøff fødsel sist, og trodde jeg skulle grue meg veldeg denne gangen. Men jeg tenker faktisk at det umulig kan bli vondere enn sist. Jeg har på følelsen at det går mye bedre denne gangen. Får håpe jeg har rett. Det skader ikke å tenke sånn iallefall. Andre gangen er ofte lettere også, har jeg hørt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.. jeg venter nr 3 men svarer likevel..

Denne gangen gruer jeg meg skikkelig, men aner egentlig ikke hvorfor..

Har gått veldig bra de to andre gangene men likevel......

Skal sant sies at det er 6 år siden sist gang... føler meg nesten som førstegangsfødende igjen....

Eneste jeg kan si til deg om din situasjon er at for meg gikk det mye mye fortere 2 gangen. Som sant er så syns jeg også kanskje det var litt vondere men det er visstnok fordi det går kjappere..

Du har nok ikke noe å grue deg for... du har kanskje din forrige fødsel friskt i minne enda? ikka så rart siden det er såpass kort tid siden...

Jeg husker ikke hve jeg skal gå til nå jeg.. det som er skremmende..

 

Dette kommer nok til å gå veldig bra, husk hva som venter når du er ferdig...

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to!!!

 

ja, det er jo sant at det som venter når man er ferdig er så fantastisk at det selvfølgelig er verdt det. Tror nok det er som du sier, hønemor-76, at jeg har forrige fødsel så friskt i minne enda, men heldigvis er det jo ingen vei tilbake :) Nytter jo ikke å si at man ikke vil når man ligger der, he, he...Overlever vel.

 

Du har masse erfaring da som 3. gangs, men utrolig at man glemmer så fort hvordan ting var. Kommer nok til å gå bra for deg også. Vi får grue oss litt sammen :) Masse glede før den tid hvertfall.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...