VinterSol+2 Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Heihei! Hvordan står det til med dere alle? Sitter her og ønsker dere intenst over til 1.tri alle sammen, så jeg tenkte at jeg skulle legge igjen en liten beskjed da veit dere.. Håper dere har det fint, at ingen gir opp håpet og at jule og adventstiden byr på mye hyggestunder og mulige befruktninger! Kom til å tenke på dette med advent.. for jeg har alltid elsket advent. Det er noe spesielt med å gå og glede seg til noe.. jo lengre adventen fortoner seg, jo bedre blir jula, på en måte.. Jeg tenker nå særlig i sammenligning med dere som prøver og prøver til tross for gjentatte tantebesøk og møter med skuffelsen.. tenk hvor elsket og ønsket barna deres blir! Heldige små! Er veldig flott å tenke på, syns jeg.. denne "adventen" før en blir gravid.. jeg kjenner jo litt til det, og alle de planer og all den kjærligheten en bygger opp til barnet som kanskje ikke en gang er sådd enda.. det er jo helt fantastisk! Det blir født så mange uønskede barn her i verden, godt å tenke på at noen barn er så ønsket at foreldrene utsetter seg for så mye for å få akkurat DET barnet!! Vil bare ønske dere lykke til, masse masse masse! Og jeg tror at minst halvparten som er her inne nå, vil få positiv test innen utgangen av februar- men jeg tror det blir en del juleferiebarn også, gitt...
attpåklatt!! Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Hei på du!!! Så koselig innlegg.. og så kjekt å høre fra deg!!! Hvordan er formen din?? Har du blitt vant med tanken på å skulle bli mamma?? Håper veldig å kunne skifte forum før jul.. hehe!! Det hadde vært gaven sin det!! kosemoseoverdose til deg, vennen!! takk for lykkeønskninger....
VinterSol+2 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 hehe, vende seg helt til tanken.. nei det tror jeg neimen aldri jeg klarer! Men vi gleder oss masse begge to nå, og har store problemer med å holde på hemmeligheten frem til jul! hm.. når har du IKM da attpåklatt? oioioi, det hadde vært flott om det hadde klaffa for deg før jul ja!
attpåklatt!! Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Tror eg er i el-perioden nå... så ikm rundt 19-21 des..... spørs jo hvor lang syklus eg har denne gang.. hoppet over sist!! Merkelig greier det her altså.. Hvor mange uker er du nå?? Har skikkelig lyst det skal klaffe ja, men kan ikke klage hvis det ikke gjør det.. er jo igrunn i min første skikkelige pp. Mannen har skikkelig troen.. har tro på svømmerne sine!! klem
VinterSol+2 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 vet du, jeg har troen på svømmerne til mannen din jeg og.. nå føler jeg litt her, og du vet jeg kan ta grundig feil (kanskje ønsker jeg deg bare så hardt over på 1 tri, vet du..) men jeg føler litt at syklusen din kanskje blitt litt lengre enn du tror? Og at det er mulig den blir en liten julespire ja... Men kan hende det bare er ønsketenkning også! Ha masse masse sengekos og rundtomkringihusetkos framover da! og ikke gi opp om el-perioden er over.. i følge legen min ble jeg gravid 4 dager etter el... så får vi nå se da. Jeg er i uke 11 nå! plutselig! tenk som tida flyr!
attpåklatt!! Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Hehe.. så skjønn du er... godt å være ønsket!! Så du driver og føler du og... håper du ikke har rett..hehe! Vil ikke ha lang syklus!! For er det ingen spire blir det magevondt i julen..ugh!! Men, håper jo på spiren da!! Ingen fare for sengekosen! Har avtale med mannen om minst annehver dag fra sist mens til jul!!! Hehe.. så det skal ikke stå på det tro eg! Uke 11 du, ja, det har gått fort!! Men, bra for deg!! Kos deg videre!!
VinterSol+2 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2006 føler ikke så mye nei. men hender magefølelsen treffer;) Men nei nei. ikke noe magevondt i jula. Bestill USAbillett til tanta di du. det var det jeg gjorde:) Lang syklus betyr ikke nødvendigvis veldig lang da. men noe lengre enn du tror;) Vi snakkes! ha en god dag! (nå skal jeg jobbe videre med eksamenen min... )
attpåklatt!! Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Snakkes ja... skal teste 21. tenkte eg.. da er er det 30 dagers syklus!! Kos deg med eksamen!! Klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå