Gå til innhold

Hilde Marø................... (fra "backe opp" bim vennen:)


#butterfly#

Anbefalte innlegg

Hei hei..

 

ser vi ligger sånn rundt det samme på vekt.. Hvor mye skal du ned.. jeg selv skal prøve å gå ned rundt 10-11 kilo.. veier 68,5 nå.. jeg er ganske så lav 1,64 høy..

 

Hva er ditt mål? Ser du hadde gått opp litt den siste uken... hmmm.. kanskje det er vann i kroppen, eller muskler.. har du spist sunt som du sier er det i hvertfall ikke fett!!

 

Lykke til i uken som kommer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg vil ned 15kg. Er bare 1.57 høy.

 

Har du satt deg noe "tidsfrist"? Jeg håper til juli å kunne gå ned 10kg iallfall. er da jeg skal på jobb igjen.

 

Jeg fullammer enda, så lurer på om det er melka og vann i kroppen som git utslag innimellom..håper det:-)

 

Du får ha lykke til denne uka du og!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

 

I morgen er det veiedag for meg..sukk, har virkeligikke vært noe flink denne uken, har på en måte ikke klart å starte slankingen. vet jeg kan klare det bare jeg kommer i gang!!

Uff, noen gode tips til en god start? syns det er vanskelig jeg, er lite motivert i dag og litt negativ..

 

hvordan går det med deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sånn passe greit her, men kunne vært flinkere kjenner jeg. Står forsatt stille på vekta, motivasjonen er vel det som mangler, kunne trengt et skikkelig puff bak!

Nå har jeg iallfall fått med samboeren min, han slutter å spise og kjøpe usunt slik at jeg ikke blir frista. Har du spurt mannen din om det eller gjør du det alene?

Jeg skulle ha vært i mer bevegilighet, men synes det er vanskelig å få til med to små barn. Har liksom ikke energi og tid til det, når de har lagt seg frister det ikke å trene eller gå lang tur, da har jeg bare lyst å slapppe av noen få timer før jeg skal legge meg.

Hvor gamle er dine barn? Mine er 2 år og 4 mndr, og 4 mndr, begge jenter.

 

Vil ønske deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...