Gå til innhold

Noen her som ikke er kvalm i det hele tatt?


Kiwi med maispire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 7+3, og har heller ikke vært kvalm, bare litt uggen, men ikke noe som stopper meg i det daglidagse. Begynte å ta GRAVID for noen dager siden, og vet at en venninde av meg ble kvalm av den folsyren. Jeg krysser fingre å tær for at jeg slipper det=)

Bare nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+5 idag men har nesten ikke merket kvalmen, kan väre litt småkvalm en gang innimellom men ellers ingenting...

Har bare ömme bryst, kjenner meg uggen, sur smak i munnen og tisser ofte er mine eneste symptomer, og de er ikke så plagsomme heller...

 

Begynner å lure på om jeg virkelig er gravid...men flere knallpositive tester tar ikke feil vel? :)

Og det merkes at noe er på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 8 og har heldigvis heller ikke hatt noe kvalme. Var ikke plaget med det i forrige svsk heller. Er bare litt trett, men kan nesten ikke klage..

VI ER HELDIGE:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg er også 8+6 i dag og har ikke vært kvalm i det hele tatt. Bare noen kvelder litt "uggen", men langt fra dårlig. Litt ekstra trøtt, ellers merker jeg lite til graviditeten... Er mitt 3` barn, var en del kvalm med de to forrige - men det er en del år siden.

 

Lykke til - håper vi holder oss friske og i fon form;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også 8+6, ikke kvalm, bare vært trøtt og ellers noen små-symptomer. Synes t.om jeg har blitt litt mindre trøtt de siste dagene. Rart at det skal være så forskjellig- men det er jo bare å prise seg lykkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9+4 i dag, og har ikke vært kvalm ennå, bare litt uggen når jeg er sulten. Dette er mitt andre svangerskap, og jeg var ikke kvalm forrige gang heller. Vi må bare være glad for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...