Gjest Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hurra, alt står bra til med den lille inne i magen min. Jeg fikk ikke se om det var gutt eller jente da, for babyen var kjempesjenert (hehe). Men babyen er frisk og rask (dansa der inne). ÅÅÅÅ... jeg er så overlykkelig. Fikk satt tilbake termin 4 dager da, til 9. mai, men det gjør ingenting, for jeg skal blir MAMMA!!!! Gud, detta var helt herlig :-)
*ønsker nr 2* Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 hey!! så bra og høre da!! fikk selv ny foreløbig termin fire dager senere.. den 10.. men hakke endra nicket ennå skal på ny ul om en uke for å bekrefte:P hehe... men men.. sjenert eller ikke, det viktigste er vel at det er et velskapt barn uten alvorlige feil, om man ser sånn på det
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Hei Grattis, det er så deilig å få vite at alt er ok :-)
Camilla_85 Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Jeg var på UL i dag og. Var utrolig spennende og fikk mange bilder med meg hjem, inkl 3D. Vi får en frisk og sunn liten jente. Hun likte ikke så godt og bli tatt bilde av og tok hele tiden hånden foran ansiktet når vi skulle ta 3D bilde. Hun lå og gjespet hele tiden også. Terminen ble satt frem 2 dager, så nå er det 2 mai. Gleder meg kjempe mye
**My little Miss drama and I** Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer , er så kos å se den lille;-).. ble å satt tilbake 3.dager når jeg va!!
2blånisser Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Så fint, gratulerer! Vi fikk også satt terminen tilbake på UL- fem dager. Vi har termin samme dag, vi fikk også 9 mai:) Navlestrengen lå sånn at vi fikk heller ikke sett hva det blir:)
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Så utrolig godt å høre at alt er bra! ;o) Tenker mormor og morfar er spente jeg nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå