Gå til innhold

April: julegave til kjæresten

hege_d

Anbefalte innlegg

åh, hva skal han få???

Vil så gjerne gi ham noe bare til ham. Vi er nettopp flyttet i hus, og mangler noen fellesting, men jeg vil gjerne gi ham noe litt mere personlig. For først tenkte jeg på et weber grillsett - skikkelig manneting, men det føles liksom litt teit... Hva synes dere? Og hva gir dere til kjærestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har akkurat kjøpe bærbar pc, så den er nok julegaven fra oss til oss... så hadde vi egentlig ikke tenkt å kjøpe mer... men det blir vel kanskje en liten ting likevel?!

Jeg hadde tenkt å kjøpe alle episodene med Simsons på DVD siden jeg sletta alle episodene hans da jeg fikk virus... men det er bare sesong 1-8 og det er for gammelt... (og så sa han at han ikke ville ha de på DVD og da!)

Såååå.. svaret er egentlig... jeg vet ikke jeg heller... hehehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nei, si det du..

Jeg skal kjøpe sykkel til sambo da... ( skikkelig romantisk hehe) Men tror ikke vi kommer til å kjøpe den før til våren pga at min gave blir så dyr.... :o( Skal nemlig lære meg å spille piano tenkte jeg, men slikt fjernkurs koster litt... Men, som han sier :trenger jo ikke sykkelen før til våren likevel..

Men han må jo få en liten gave til jul likevel.. så det blir vel en cd som han ønsker seg eller noe slikt kjedelig...

Jeg synes godt at du kan gi et grillsett.. er jo noe som han sikkert får mye bruk for da.. Tror nok at sambo hadde blitt kjempe glad for det.. men burde vel kanskje kjøpe oss grill først ;o)

Men alt i alt da så syns jeg det var en fin gave jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min skal få boken Best i Birken - god motivasjon for å trene hele året.... Passer kanskje best som 1.januar gave, men det er iallefall en bok som gjør at han føler seg som en mann, og gir tips til alle typer Birkebeinerritt; sykkel, ski og løping :¤)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gubben skal få ps2-spillet Buzz. Det har han ønska seg en stund...

Min mann hadde ikke blitt så glad for grillsett -da det er jeg som griller her i huset...hehe... Men hadde det vært hans jobb, så tror jeg han hadde likt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme problemet hvert år, HVA skal man kjøpe til mannen???

Vi kommer til å kjøpe oss en DVD recorder tilsammen (noe som han egentlig vill ha). Men en liten ting skal jeg nok finne på men hva vet jeg ikke.

Men du kan godt gi han ett grill sett, det har jeg gjort en gang i tiden og det falt godt i smak (er godt brukt fortsatt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...