Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elias trenger en omsorgsfull dagmamma fra månedsskiftet januar/februar. Han er da 10 mnd.

Vi bor på Figgjo, men mamma jobber på Hommersåk, så alt på strekningen Ålgård-Figgjo-Bogafjell-Håbafjell-Austrått-Hana-Hommersåk er av interesse.

Det er viktig for oss at du er røykfri, og det er flott om Elias kan ha noen andre barn å leke med.

Vi trenger dagmamma 5 dager i uken, men ikke fullt hver dag.

Håper på svar.

Skrevet

Bor på Ålgård og er dagmamma.

Lurte på hvilke tider per dag du trenge dagmamma?

Skrevet

Jobber i skolen, har ikke helt oversikt over timeplanen ennå. Starter 2.januar. Men mellom 7.30-14.30 tre dager i uka og 7.30-16.00 to dager i uka (tirs og torsd). Regner med å få ammefri i begynnelsen/slutten en del av dagene, så det vil bli noe kortere noen dager.

Skrevet

Har du fått noen dagmamma nå da eller søker du enda?

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har ledig men egentlig delt plass...

Er du intressert i det?

Skrevet

Vet ikke. Trenger alle dagene. Mandag 7.45-14.30 Tirsdag 8.30-16.00 Onsdag 9.00-14.30 Torsdag 8.30-16.00 (14.30) og Fredag 7.45-14.30

[email protected]

Skrevet

Har nettopp flyttt til figgjo!

Er i samme situasjon. Har en på 7,5 mnd, og trenger å ha en "oppholdsplass" til gutten fra 1 mars.

12 småbarnsplasser på figgjo bhg, og ca 100 småbarn på figgjo.....

Bor i det siste huset i småkjelvene...stikk innom en dag....

Skrevet

fremdeles ledig dagmamma i sandnes????

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har du fortsatt ledig plass? Jeg har en gutt på 11 mnd som trenger deltids- eller fulltids pass. Jeg holder på å søke på jobber så er ikke sikker på hvilke tider det blir enda. Bor på Figgjo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...