80-modell m guttebaby i magen Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hei. lurte bare på hvor tidlig dere merket noen symptomer? allerede før IKM? Lurer også på om noen har testet før, og fått positivt svar? hilsen spent, som skal test i slutten av neste uke...
scubagirl med scubababy Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Hei 80-modell... Jeg har greid å styre unna disse testene frem til IKM-dagen. Men jeg har tempet, og dermed sett et tempfall før IKM, dermed visst at TR har vært i anmarsj... Denne gangen tok jeg en EL-test 10 dager etter EL. Skulle til lege, og tenkte at jeg ikke ville bli så skuffet dersom den var negativ. EL-tester er også positive ved graviditet, men G-tester er kun positive når man er gravid... Jeg fikk en svak positiv EL-test, som jeg tolket som negativ da liksom EL-testene skal være klar positiv for at EL er i anmarsj liksom.. Men denne pp ble jeg gravid. Tok G-test dagen før IKM. Da var den svak positiv. På IKM dagen var hjemmetesten sterkere positiv, og legen sa at testen jeg tok der var positiv. Den så jeg ikke på, så jeg vet ikke om det var klare streker eller svake streker liksom... Ang. symptomer: Jeg hadde ingen formening om at jeg skulle være gravid nå. Så jeg har liksom hatt vanlig PMS-plager i forrige uke. Nå har jeg ømme pupper, må tisse oftere, er liksom litt sulten hele tiden, men blir fort mett når jeg spiser. Som du skjønner, så er vi jenter veldig forskjellige... Ønsker deg lykke til og sprer litt babystøv over til deg... Klem fra...
Lillegullet130707 Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Hei! Symptomene kommer veldig forskjellig på alle - det finnes ingen fasitsvar. Jeg hadde ømme/såre bryster allerede ved EL, ble også hoven/sår i tannkjøttet, men dette forsvant etter en uke, så jeg vet ikke om det var pga graviditeten. Ellers kom kvalmen i uke 6-7. Tretthet kom i uke 6. Ellers har jeg ikke andre symptomer. Jeg ser at flere på 1.tri ikke begynner å få så mye symptomer før i uke 6-7. Så jeg tror kanskje dette er mest vanlig.... Lykke til med spiren! Sender litt babystøv til deg! ;o)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Slenger innom fra 3.tri.... Vil bare fortelle deg at JEG hadde masse symptomer ved hver eneste ikm i 12 måneder.som da ikke VAR noe gravidsymptom...... Men den 13 måndeden, hvor vi testet pos.....Hadde vi ikke et eneste symptom:) Den måneden letet vi ikke etter symptomer heller, for vi ventet på time til utredning, så vi var veldig avslappet i forhold til det å bli gravid, og da satt spiren:) Så man MÅ ikke nødvendigvis ha symptomer:) Kroppen kan narre en veldig...... Men mine VIRKELIGE gravidsymptomer kom i uke 5-6 ca..... Lykke till.. jente 77
bomper`n Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Hei!! jeg fikk symptomer veldig tidlig. kvalm og trøtt. skjønte fort det var noe. tok en test, men den viste ikke noe.. mensen uteble og jeg tok en test til og den var positiv!! etter bare en mnd "prøving"... her skal jeg si deg vi er fruktbare lykke til og ha en fin dag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå