Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var å kjøpte mammaklær på mammashop, i bergen (ligger i Jons smørs gate) der hadde de kjempe mye fint. spesielt bukser. syns de buksene som de har på hm ikke er noe særlig, så det er virkelig å anbefale å kjøpe på mammashop. de er jo litt dyre men det er ikke allverden, betalte 550 for en bukse. (kjempe fin). pluss fikk meg selebukse ;) topper og sånn kjøper jeg på de vanlige stedene (vera moda, bik bok) men veldig greit og ha en ordentlig bukse no i juletider. Ville bare tipse dere bergensere som ikke finner noe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hive meg på denne, fant en kjempeflott bukse der i dngeri med litt dilldall på som gikk under magen og satt like fint som en helt vanlig bukse. Men den var dyr da synes jeg, 600 kr.

Skrevet

jeg syns det var bra å få en bukse som så ut som en vanlig bukse ;) hater å se posete ut bare fordi jeg er gravid.

Skrevet

Jeg kjøpte en til 250 kr der.... De hadde sånne som går under magen som var ganske billige også, jeg tok den siste som gikk over :-) Løp og kjøp for de visste ikke når de fikk inn mer av disse :-)

Det ene merket de har er ganske billig.

Ellers er jeg veldig fornøyd med hvordan den fra 2wear også.(550kr)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...