Gå til innhold

sitter og leser et innlegg i vg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

om at undervektige kvinner har størst sjans til å abortere.Uff skulle ønske de ikke skrev sånne innlegg. Blir redd jeg. Er "undervektig", har en BMI på 17,4, eller dvs jeg hadde det for noen uker siden. Har vært utrolig dårlig, så har rast av noen kilo, er nå nede i en BMI på 16,4. bør jeg kontakte legen og ta det opp med ho? Er livredd for å miste. Nå skal det jo legges til at jeg er ei sunn og frisk jente. Er bare veldig tynn av natur. Har et barn fra før, så dette blir nr 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror du ikke det er snakk om jenter med spiseforstyrrelser da?

Som sulter seg og utsetter kroppen for unaturlig belastning?

 

Jeg tror det nok er ment sånn. Ikke bekymre deg du.

Så lenge du spiser normalt og sånn så er det sikkert ikke noe å tenke på... noen mennesker er tynne andre er tykkere av natur.

 

*bli gal av vektfokus*

Mannen min er en sånn skikkelig stengel.. og alle sier konstant "du må legge på deg litt, du må spise mer!!" men han spiser jo som en hest allerede, ikke hans feil at han har så god forbrenning..

 

Nei, så lenge du ikke har noen form for spiseproblem tror jeg ikke det er noe å bry seg om. Du har jo klart å bære frem et barn fra før!!

 

Om du derimot har problemer med å få i det næring av forskjellige grunner, da ville jeg snakket med legen min. evnt kan du spe på med sånne Nutridrink-drikker fra apoteket,. det er fullverdig erstatningskost.

 

lykke til du:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg for det... jeg venter nr 3 og har alltid vært syltynn.. godt bra for meg...

Skal sant sies at etter nr to begynte jeg å legge på meg, og det var faktisk ganske deilig... ikke alltid bare bare å være for tynn heller..

Ikke bekymre deg du... ta godt vare på deg selv.. dette går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...