Gå til innhold

gale meg!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sendt blomster til mannen og spurt om han vil bli med ut å kjøpe forlovelses ringer.....!!!! hjelp jeg er gal!! :-) :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojojoj... si fra hvordan han reagerer da :) Kanskje du kan si hvem du er også etterpå, så blir det lettere å engasjere seg....

tøff er du :)

Skrevet

gleder meg til å høre jeg og. går nok noen timer ennå før han får dem. tror de leverer etter 12. han har bursdag idag. kan nok si hvem jeg er etterpå. hvertfall hvis det blir ringkjøp!!

Skrevet

vi krysser fingrene!!! hihi :)

Skrevet

Oioioi! Krysser fingrene og teller til tre!

Skrevet

BiM er til tider betraktelig mer spennende en enhver krim på tv. Lykke til. Gleder meg til å høre resultatet! Skulle ønske min samboer hadde gjort tilsvarende for meg. Jeg hadde møtt han umiddelbart. Hihi

Skrevet

Hva skjer? Er så nysgjerrig:-)

Skrevet

Du er litt gal ja ;) Mannen din blir nok overrasket tenker jeg. Få høre forsettelsen da når du har landet på jorda igjen :)

Skrevet

Åh, herreverden...så tøff du e!!

Sku veldi gjerne gjort det samme, men æ e så usikker på utfallet at æ vet sannelig ikke om æ tør.

Kjempe nysgjerrig no ;)

Skrevet

dytter litt igjen. Denne må ikke forsvinne. Blir så engasjert!

Skrevet

Hihi, hvis det har gått veldig bra, er det jo ikke så rart hvis hun ikke sitter med nesa i PCen og bimmer i kveld:-)

Skrevet

klart det, men vi må jo dytte så vi holder tråden oppe - så hun finner den igjen når hun endelig kommer ned på jorda for å gi oss oppdatering ;)

Skrevet

får dytte litt igjen...

Skrevet

å dytt =)))

Skrevet

Jeg og vil dytte.... Var ingen romantikk med min forlovelse,vi bare kjøpte vi... Men han skal pent få fri før vi gifter oss :P

Skrevet

eeeeh... et frieri er jo en forespørsel om man vil gifte seg... og en forlovelse er en kunngjøring om et bryllup... sånn sett er det kanskje litt seint å fri når man allerede er forlova?

Skrevet

Man MÅ ikke gjøre alt etter boka.... :P

Vi er visst ikke forlova fordi vi skal gifte oss,vi er forlova fordi vi er litt mer enn samboere,men litt mindre enn ektefeller. Men han kan godt gifte seg da sier han,men jeg har sagt hele tiden (Til og med før vi forlova oss) at jeg ikke gifter meg uten ett frieri først..

Skrevet

*dytter*

BRA. *petunia*.. stå på ditt.. Min sambo fridde i minibank køen på vei til strippebar, han!!

nå er vi ringforlovet (på kvinnedagen..) samboere, venter barn i feb og gifter oss i juli!! Og han sa før at han ikke ville gifte seg. da sa jeg at jeg ikke gadd forlove meg, for der er/ var jeg ganske prinsipp fast!

Skrevet

Hehe,jeg vil bare at han skal være litt romantisk for EN gangs skyld. Så jeg kan se tilbake på den ene gangen og huske det :P Han vet jo at jeg vil gifte meg med han,så det er vel ikke akkurat det det står på,men når han finner ut at nå hadde det snart passet å gjøre det,da kan han finne en romantisk måte å formidle dette på :P Hehe. Jeg vil ha litt romantikk jeg og,det er ikke så mye å be om. Synes jeg :P

Skrevet

DER er jeg fullstendig enig med deg, Petunia! Litt romantikk er ikke så mye å be om :) Prøver å lufte den tanken for gubben innimellom, men tror ikke jeg når gjennom i særlig grad... jeg finner stadig på småromantiske ting for ham, men det mest romantiske han har funnet på det siste halvåret er kanskje ryggmassasjen i dusjen som jeg måtte be om på forhånd... hehehe :) Heldigvis er han så flott at jeg elsker ham uansett :)

Skrevet

Ja,er det jeg pleier å si til sambo også. Heldig for deg at du har så mange andre bra kvaliteter :P Hehe. Men liksom-truing funker ikke virker det som.... Jeg må jo være med for å kjøpe gaver og sånn til meg selv fra han... Jeg kan faktisk ikke komme på en eneste romantisk ting han har gjort på de snart 3 årene vi har vært sammen..... Fæle greier...

Når det er sagt,hvordan går frieriet over her? Ingen oppdatering enda? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...