Gå til innhold

Treff i Bergen?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært snakket om mange ganger, men ikke blitt noe av. Skal vi prøve å få til et eller? Det er vel ingen som kan på dagtid vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan på dagtid, og dagtid passer best for meg. men kvellen går også helt fint=)

Skrevet

hadde vært koselig det =) men når da?

Skrevet

Ja når? Akkuratt samme for meg egentlig, bortsett fra nå på torsdag da, har bursdag og har planer :). Og hvor? Sentrum?

Skrevet

Flere?? prøvere er jo også velkommne, og de som har født og :) Skal vi ta det i neste uke eller? Eller på fredag kanskje?

Skrevet

jeg kan både på dagtid og kveldstid:)

Skrevet

Ja men da tar vi dagtid da :-) Bare sier en dag jeg da, er jo det samme for meg, tirsdag neste uke (12 des) passer det? I sentrum er det greit? på... hmm, en eller annen cafe kanskje.

Skrevet

Kommer bare med forslag altså, for å få bestemt noe, slik at det blir noe av ;)

Skrevet

hører bra ut det...... tirsdag neste uke. i tolv tiden?

Skrevet

Jupp 12 er helt greit.

Er det greit for dere andre tirsdag 12. des kl 12? I sentrum?

Skrevet

jepp, greit det. men hvor?

Skrevet

hmm... på Era på Xbithion (eller hvordan det skrives)? Eller oppe på galleriet i 5 på en av de cafene der kanskje? Eller andre med andre forslag?

Skrevet

era skal visst ikke være noe, bare knalldyr julemat der sier de..... kanskje øverst på galleriet ja, eller bocca.....

Skrevet

åja, ja jeg har aldri vært der, men da blir det hvertfall ikke Era =). Hvor er bocca? Kan godt være der ;)

Skrevet

det er der med den blå steinen...... du vet i den gaten mot teateret, bare på den siden som man ser bort på, fra den blå steinen.... den er helt der nede med den blå steinen nesten. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...