Gå til innhold

sidesprang humor

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gift mann hadde et forhold med sin sekretær. En dag ble lidenskapen for

mye for de og de dro hjem til henne hvor

de hadde lidenskapelig elskov hele ettermiddagen.

Utkjørt av timer med vill sex, så sovnet de og våknet ikke før i åtte-tiden på kvelden.

Mens mannen slengte på seg klærne ba han kvinnen om å ta med hans sko ut og gni de inn med gress og jord.

Forundret over dette så gjorde hun det likevel. Han tok på seg skoene og drohjem.

"Hvor har du vært?" forlangte kona å vite ha han kom inn døra.

"Elskling, jeg kan ikke lyve for deg. Jeg har hatt et forhold med min

sekretær og vi har hatt sex i hele ettermiddag. Jeg sovnet og

våknet ikke før klokken åtte"

Kona stiiret ned på skoene hans og sa: "Din sabla løgnhals! Du har vært å spilt golf du!"

Det andre sidespranget

Det var et middelaldrende par som hadde to makeløst vakre tenåringsdøtre.

De bestemte seg for å prøve en siste gang for å få den sønnen de alltid

hadde ønsket seg.

Etter måneder med forsøk ble kona omsider gravid og leverte en frisk liten gutt ni måneder senere.

Den frydefulle faren sprang inn på fødestuen for å se sin nyfødte sønn. Han tok en titt og ble forskrekket

over å se den styggeste ungen han noensinne hadde sett. Han dro til sin kone og sa at det ikke var en sjanse i havet at

han var far til denne ungen.

" Se på de to vakre døtrene vi har!" Så ga han henne et strengt blikk og spurte: "Har du vært utro mot meg?"

Kona bare smilte søtt og sa "Ikke denne gangen".

Det tredje sidespranget

En begravelsesmann jobbet sent en kveld. Det var hans oppgave å undersøke de døde kroppene før de ble sendt for gravleggelse eller kremasjon.

Ettersom han undersøkte kroppen til herr Schwartz som var i ferd med å bli kremert så gjorde han en oppsiktsvekkende oppdagelse.

Schwartz hadde de lengste edlere deler han noen sinne hadde sett!

"Jeg beklager, herr Schwartz", sa begravelsesmannen, "men jeg kan ikke sende deg til kremasjon med en så voldsom stor snabel som denne. Den må bevares for ettertiden".

Med det så brukte han sine verktøy for å fjerne den døde mannens kølle.

Han la sin nye skatt i en koffert og tok den med hjem. Den første personen han viste den til var sin kone.

"Jeg har noe som jeg må vise deg som du ikke vil tro", sa han og åpnet kofferten sin. "Å herregud!", skrek hun, "Schwartz er død!"

Det fjerde sidespranget

En kvinne var i sengen med sin elsker når hun hørte sin mann åpnet

inngangsdøren til huset.

"Raska på", sa hun, "stå i hjørnet her".

Hun tok deretter raskt og smurte han inn med babyolje og støvet han ned med talkumpulver.

"Ikke rør deg før jeg sier i fra", hvisket hun. "Bare lat som om du er en

statue"

"Hva er dette elskling?", spurte mannen da han kom inn på rommet.

"Å det er en statue", sa hun likesælt. "Naboen kjøpte en til sitt soverom. Jeg likte den så godt at jeg måtte kjøpe en til oss også".

Intet mer ble sagt om den statuen, selv ikke senere når de la seg til å

sove.

Rundt klokken to på natten sto mannen opp av sengen, gikk til kjøkkenet og returnerte en stund senere med et smørbrød og et glass melk. "Her", sa han til statuen," Spis noe. Jeg sto som en idiot hos naboen i tre dager og ingen tilbydde meg så mye som et glass vann!"

Det femte sidespranget

En mann går inn på en bar en kveld. Han går bort til baren og ber om å få en øl. "Selvsagt herre, det blir 1 krone"

"En krone?", spurte mannen overrasket. Bartender svarte "Ja".

Mannen glante på menyen og spurte "Kan jeg få en god og saftig T-bone steik med pommes frites, erter og stekt egg?"

"Selvsagt herre", svarte bartenderen, "men det blir langt dyrere".

"Hvor mye da?", spurte mannen. "4 kroner", svarte han.

"Fire kroner?!" roper mannen ut. "Hvor er eieren av dette stedet?"

"I etasjen over med min kone".

Mannen sier, "Hva er det han gjør med din kone der oppe?"

Bartenderen svarer, "Det samme som jeg gjør med hans bar".

Det sjette sidespranget

Jon var i ferd med å dø. Hans kone Beate hadde tent en rekke lys ved hans side. Hun holdt hans skjøre hånd, tårer

trillet ned hennes ansikt. Hennes bønner vekket ham opp fra sin døs.

Han så opp og hans bleke lepper begynte sakte å bevege seg.

"Beate, min elskling", hvisket han. "Hysj elskede", svarte hun. "Hvil, ikke prat".

Han var iherdig og fortsatte, "Beate", sa han med en sliten stemme, "Jeg har noe som jeg må tilstå".

"Det er ingenting å tilstå", svarte den gråtende Beate, "Alt er i orden, gå til hvile nå".

"Nei nei, jeg må dø i fred, Beate. Jeg... jeg har ligget med din søster,

din beste venninnne, hennes beste venninne og din mor!"

"Jeg vet", hvisket Beate, "det var derfor jeg forgiftet deg".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...